iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook hier na 4 weken dag in, dag uit bestellen eindelijk succes! 16gb zwart zonder abbo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook hier na 4 weken dag in, dag uit bestellen eindelijk succes! 16gb zwart zonder abbo
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nog niets
|
|
|||
|
|||
Ik ook niks pfff
|
|
|||
|
|||
Iemand nog even uitnodiging voor 16gb zwart over ? Ik wil heel graag vandaag gaan.
|
|
|||
|
|||
Eindelijk mail, gisteren met 1 email adres besteld, 32 gb wit, zonder abo
|
|
|||
|
|||
vandaag weer gereserveerd. nu wachten
|
|
||||
|
||||
ff doorwerken daar in China ;-) geintje.. wat een iPhone crisis zeg. Na een maand gewoon nergens te krijgen. Ongelooflijk.
|
||||
|
||||
Ik hoor ze het nog zeggen:
"waarom meer voor een telefoon betalen die over een maand overal te krijgen is???" niet dus!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch maar net de 32gb gereserveerd omdat de 64gb de komende tijd toch geen resultaat gaat oplevere door een tekort en zo te lezen is de 32gb al een paar keer gevallen onder jullie dus hopelijk krijg ik vanavond goed nieuws .
|
|
|||
|
|||
Iemand al nieuws? Hier nog niks hoor. Pppffff
Kom op elke dag al meer dan 4 weken. |
|
||||
|
||||
mijn vriendin heeft mail
2 keer 16 Wit |
|
|||
|
|||
Hier ook helaas niks, morgen maar nog een dagje proberen en zo verder komende 2 weken kijken of ik er een kan krijgen voordat me online bestelling aankomt.
|
|
|||
|
|||
Hier ook weer niks. Dit weekend even een pauze want ik kan toch niet naar Amsterdam. Pff
|
|
|||
|
|||
Vandaag voor het eerst geprobeerd, sta inmiddels al 5 weken op de wachtlijst van de Vodafone winkel..
Gaat om een 32gb White i.c.m abbonoment. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
die reserveerde ook elke dag en gister eindelijk prijs blijven proberen, het gaat je vanzelf lukken |
|
||||
|
||||
boys, de vrije verkoop is nu echt begonnen
ging naar binnen om abbonnement te verlengen en liep uiteindelijk naar buiten met 2 x 16 wit, 1 x 32 wit, 1 64 wit en 1 64 zwart kerstinkopen zijn gedaan dit jaar heel het gezin aan de Iphone 5 eindelijk normale voorraden volgens de manager o en voor alle wijsneuzen en zuurpruimen..... zie foto |
|
|||
|
|||
Allemaal bij een verlenging van een abbo of ook los?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan nu nog heen gaan? |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|