iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) heb maar eens een keer een stuk of 60 keer gereserveerd verspreid over de hele dag. verschillende emails , ip adressen, telefoonnummers, types, kleuren Zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb maar eens een keer een stuk of 60 keer gereserveerd verspreid over de hele dag.
verschillende emails , ip adressen, telefoonnummers, types, kleuren Zal mij benieuwen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kleine Jan, in mijn ogen is hier niks stoers aan of zo. Heel fijn dat je met meerdere inschrijvingen een aantal iphones voor anderen wegkaapt. Ik vind het eerlijk gezegd nog bespottelijk dat je nog trots op bent op je vorm van misbruik ook !
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn de zwarte 16gb's op... Lees allemaal mensen die er geen konnen inruilen voor een nieuwe omdat het uitverkocht is. Benieuwd of er nu een lading 16gb wit is aangekomen dan.
|
|
|||
|
|||
Idd zeer triest... Hopelijk kom ik er wel door vanavond met m'n reservering.
|
|
|||
|
|||
vooral omdat Kleine Jan volgens zijn bio al een iphone 5 heeft
|
|
|||
|
|||
heeft iemand enig idee of ze in parijs wel een voorraad hebben?
Ik dacht dat hij in frankrijk wat minder populair was... |
|
||||
|
||||
haha jezus mannen, stel jullie niet zo aan, zeg.. zie er de humor een beetje van in ipv dit gezemel!
|
|
|||
|
|||
iemand trouwens enig idee of je om een vaste tijd MOET komen als je hem mag ophalen, ik wil wel meedoen maar kan alleen morgen in de ochtend, zal dit een probleem zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat zullen je ouders trots zijn. Als je er al een hebt, geef andere dan de kans, of ben je soms een handelaar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet of ze bij de Apple Store Amsterdam iPhone 5's op voorraad hebben met abonnement?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen zeur toch niet zo tegen elkaar, laat Kleine Jan lekker iPhone's reserveren. Wat maakt het nou uit of je die telefoon morgen, volgende week of over een maand hebt.
Heb er zelf één online besteld, dan krijg je gewoon een week waarin die verzonden wordt. Dan is er ook geen reden om zo te stressen, ze komen hem vanzelf een keer bezorgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Praat niet zo stom, stel hij komt er door met 10 iPhones, lijkt het me niet dat hij ze ook alle 10 ophaalt. Die iphones hadden voor iemand anders kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er zelf maar weer een reservering uitgegooid hoop dat het vanavond raak is |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|