iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weer dan gereserveerd hé...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weer dan gereserveerd hé
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook
|
|
|||
|
|||
Gisteren na 2 keer reserveren eindelijk een zwarte iPhone 5 (16gb) op kunnen halen bij de Apple Store in Amsterdam.
Meteen de telefoon even gecontroleerd in de winkel en ik zag een kleine (lees: miniscule) beschadiging in het aluminium (zijkant). De Apple medewerker deed niet moeilijk en zorgde er meteen voor dat ik een nieuwe kreeg Hij vertelde dat het maar heel af en toe voor komt dat er een beschadigde uit de doos kwam. Prima service in ieder geval (hoewel het ook vanzelfsprekend is natuurlijk). Ik heb alle iPhone modellen inmiddels gehad en vind deze absoluut de mooiste. Het wachten is het zeker waard! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch maar even Apple gebeld vanmorgen, je mag dus iig je moeder machtigen mits je de bevestigings mail, kopie paspoort van jezelf en een uitgeprint mailtje met daarin de machtiging meegeeft. Ik laat nog wel even weten of het daadwerkelijk gelukt is
|
|
|||
|
|||
Laat die mail en sms maar komen. Hebben lang genoeg gewacht. 16 gb zwart 13819xx
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laatste update van mijn kant...
Iphone is nu in handen van mijn moeder zonder problemen opgehaald... Het kan dus wel... Info voor mensen met hetzelfde probleem.. Succes iedereen! |
|
|||
|
|||
Zo'n twee weken aan het reserveren en tot op heden nog niets terug mogen ontvangen, helaas! Zo te zien komen er de laatste tijd toch wel wat mensen doorheen...
|
|
|||
|
|||
Same here... De 64GB zwart is moeilijk te leveren denk ik..
|
|
|||
|
|||
Ik zie mijn online store bestelling ook nog wel eens vertraagd worden. Ik gooi er nog maar een reservering tegenaan..
|
|
|||
|
|||
Ik reserveer ook op mijn dochters naam, ze is 8 maanden Als ik eindelijk geluk heb dan neem ik haar gewoon mee, ben benieuwd hoe ze opkijken haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1 minuut voor 5 op mijn secundaire mail adres gereserveerd, je moet toch wat he?
|
|
|||
|
|||
Hoe laat komen die mails meestal?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|