iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) degenen die mail hebben gehad, is het icm abonnement of los ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
degenen die mail hebben gehad, is het icm abonnement of los ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik doe weer mee aan de loterij..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weer proberen wie weet. misschien wordt mijn dag ooit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren maar een 32gb zwart besteld op centralpoint.nl. Als het goed is ontvang ik hem morgen. Stukje duurder,aar tenminste wel zekerheid dat je hem binnen 2 dagen in huis hebt. Ze hebben overigens nog genoeg 32gb zwart op voorraad
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2012 om 12:42 ---------- Nouja genoeg.. Gisteravond nog 47, nu nog maar 2 zie ik. Haast je dus |
|
|||
|
|||
Voor dat soort praat kun je hier naartoe: http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...nederland.html
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of de apple store amsterdam al voorraad heeft voor een iphone 32gb zwart zonder abonnement?
|
|
|||
|
|||
0205302200
|
|
||||
|
||||
Ik weet het antwoord wel...
|
|
|||
|
|||
we doen weer mee vandaag..
|
|
|||
|
|||
Te moe om weer meerdere balletjes in de tombola te gooien.
Vandaag doe ik mee met mijn Apple id. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is stil?
|
|
|||
|
|||
heeeeel erggggg stil....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pffffffffffffffff
|
|
|||
|
|||
in de andere thread (online besteld) staat dat iemand 'm op gaat halen zijn de online bestelling wil annuleren.
Ik heb niks in ieder geval |
|
|||
|
|||
Jep BINGO!!!! 20:52 mail! Morgen halen 16g wit
|
|
|||
|
|||
Jaaaa, geheel onverwacht maar om 20.52 mailtje binnen dat ik morgen witte 16gb iPhone5 kan afhalen
Had maar 1x gemaild vandaag. Geen idee of dat meespeelt. Helaas maar 1 bestelt, anders had ik er graag een doorverkocht. |
|
|||
|
|||
Oh ik had trouwens ook maar 1 keer gemaild. Alle andere keren (elke dag) met meerdere adressen wel 1 naam
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|