iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 los, 1 met abbo denk dat het komt omdat de ipad mini er is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
4 los, 1 met abbo
denk dat het komt omdat de ipad mini er is |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
al iemand gebeld met apple store om te verifiëren?
|
|
|||
|
|||
vreemd. net met Apple winkel gebeld. Er kan niet meer dan 2 toestellen verkocht worden. volgens de medewerker hebben ze ook nog geen zicht over het voorraad voor morgen.
ik heb mijn twijfels over het 5 st kopen met een abo. iig ze kunnen nog niks zeggen over het reserveren voor morgen (ook vreemd, want als ze voorraad voor morgen hadden gekregen hadden ze moeten al weten). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vrije verkoop? |
|
|||
|
|||
Geen voorraad voor de losse verkoop volgens de dame van de Store
|
|
|||
|
|||
Was ik net bijna in m'n auto gestapt om te haasten naar Leidseplein. Tnx Marvie voor de confirmatie!
|
|
||||
|
||||
pffff
zie foto's boys wat willen jullie nog meer slim opgemerkt ook met je iphone 4...... wat een .......... zeg dan niks |
|
|||
|
|||
Citaat:
klopt. ik heb ook met de dame gesproken. ze vertelde dat het absoluut niet kunnen. lekker herhaal dus ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2012 om 15:01 ---------- Citaat:
doe maar een foto van de bon dan !! |
|
|||
|
|||
Toevallig ook een bon Tom? voel je niet verplicht.
|
|
|||
|
|||
ook net gebeld ja, niks meer. maarja mis heb je geluk als je binnenloopt. ik zou niet boos worden op tom maar meer op apple kom op de iphone is al mega lang uit
|
|
|||
|
|||
Nee, Tommyboy zit jullie (lees: ons) lekker op te naaien, wat ook wel erg aanlokkelijk is. Zelden zo'n rigide beleid meegemaakt als bij de apple-store. Daar komt geen mazzel of uitzondering bij kijken. Daar heb ik gisteren voor de zoveelste keer kennis mee gemaakt. Gelukkig heb ik nog iemand van het forum blij kunnen maken met m'n bestelling, maar Tom, dit is natuurlijk een vrij doorzichtig stukje vrijdagmiddaghumor.
|
|
||||
|
||||
en hoe zou ik dan volgens jullie aan de telefoons komen?
3 reserveringen die ik mocht ophalen????? lege doosjes die ik uit de container achter de apple store heb gehaald???? pfff |
|
|||
|
|||
Sorry Tommy Tomstein, ik neem m'n woorden terug. Het ligt gewoon aan jou. Bedacht me ineens dat dit je al een keer eerder is gelukt. Zie berichtje van 23 oktober:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2012 om 15:25 ---------- Je bent gewoon héél goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ha ha ha. heel mooi |
|
||||
|
||||
pfff wat een achterdocht
ik vind het iets te link om bonnetjes op forum te zetten ivm imei nrs maar hierbij nog een foto lijken idd wel Iphone4's |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou, toevallig moet ik morgen op Leidseplein zijn
Wil het best nog een keer proberen als jullie 14.00 verzamelen bij de Burger King, dan wil best nog een keer poging wagen........ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier een foto van Tom, dan weten jullie hem morgen te vinden op het Leidseplein
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|