iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) oohh moest echt lachen jantje. of gewoon iemand met 5 stuks ip5....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oohh moest echt lachen jantje.
of gewoon iemand met 5 stuks ip5. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand al mail? Hier nog niet
|
|
|||
|
|||
Mn vriendin heeft eindelijk mail! Kan dus na 5 weken een iPhone 5 halen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
denk dat de 32gb en 64 nou beide weg zijn en dat je alleen nog maar kans maakt op een 16gb bij reserveringen vanaf nu maar dit is alleen maar een interpretatie kan natuurlijk zijn dat de 32gb er nog wel zijn. En natuurlijk maak je ook meer kans met een witte iphone omdat de vraag daarvoor minder is dan zwart.
|
|
|||
|
|||
wat is beter los of met abo
|
|
||||
|
||||
met abo is iets duurder dan normaal natuurlijk..
Stel je koopt los Toestel en neemt dan 1 jarig SImOnly Abo en vergelijkt dat met iPhone 5 icm 2 jarig abo plus eenmalige aanbetaling (bij meeste providers) dan is het verschil ongeveer grof genomen €300.. (niet bij KPN/Hi/Telfort, daar is iPhone 5 Lease Toestel) Dus toestel icm 2 jaar abo plus eenmalige betaling is dan €300 duurder dan los toestel kopen en dan 1 jarig SimOnly. Als je ff kijkt: Vodafone biedt nu aan 2 jarig iPhone 5 16GB voor €189. Hier betaal je 12 mnd €41.25 en overige 12mnd €55. totaal in 2 jaar is €1344 Koop je toestel los iPhone 5 16GB is €680. 12mnd Sim Only bij telfort, vergelijkbaar als bij vodafone is €314 p/jaar totaal in 1 jaar is €1088 (de prijzen die bovengenoemd zijn, komen van de website van de provider.. niet onderstaande abo's) Ik heb de abonnementen en prijzen van de APPLE Store Amsterdam op een rijtje: (foto's uploaden: Done) en aub quote mijn post niet incl fotos, anders word het mega grote topic
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 03-11-12 om 00:41. Reden: abo's en prijzen |
|
|||
|
|||
Gistermiddag mijn 4S verkocht en vannochtend mijn ingeschreven via de Apple site. Om 20.48 uur kreeg ik een e-mail dat er een 64 GB versie is gereserveerd Morgenavond kan ik deze ophalen stond ik de e-mail. Was er wel verbaasd over en had het niet verwacht aangezien jullie je dagelijks inschrijven. Ben benieuwd morgen.
|
|
||||
|
||||
sorry scoop, maar dit vind ik nou echt onzin om zulke dingen in deze topic te plakken...
|
|||
|
|||
Scoop1 bedankt voor je moeite en de informatie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn eerste bericht op dit forum (ik ben al erg lang lid, maar goed) en meteen met goed nieuws! Sinds 28 Oktober heb ik dagelijks gereserveerd, en dan vandaag eindelijk prijs! Ik kan hem morgen om 10 uur 's ochtends op gaan halen!
Het gaat om een zwarte 32Gb zonder abonnement! Ik heb nog wel een online bestelling lopen maar die moet ik dan maar even annuleren! Veel succes nog iedereen! Ik heb erg genoten van al jullie posts Laatst gewijzigd door Matthijs91; 03-11-12 om 02:21. |
|
|||
|
|||
Waardeloos, ik nog steeds niets sinds 28 sept.
|
|
|||
|
|||
Hebben ze bij de Apple Store Amsterdam ook een nanosim van Hi?
|
|
|||
|
|||
Nou toevallig heb ik afgelopen donderdag m'n iPhone op mogen halen en vroeg ook of ze een Hi nano sim voor me hadden en die hadden ze daar helaas niet. De medewerker adviseerde mij om de winkelstraat aan de overkant in te lopen omdat daar een Hi winkel zit. Dat heb ik gedaan ( is wel een heel stuk lopen) maar uiteindelijk bij de Hi winkel een nano sim gekregen (niet voor hoeven betalen) Wel pas na het laten zien van m'n ID.
|
|
|||
|
|||
En iemand al mail ontvangen? hier nog niet iig
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar soms komen de mails om 19:40
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|