iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Willem... Kan iemand nagaan of je inderdaad in de apple store een nano simkaart erbij krijgt ? Hangt van af welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sommige medewerkers helpen graag met Alles en sommigen liever niet... 1x werd tegen mij gezegd, sorry regel het bij je eigen provider en andere keer bij iemand anders regelde de medewerker gewoon een nano sim voor me bin Apple Store... Maar ik Begreep dat alleen Vodafone en KPN xtra Nano SIms bij Apple Store Adam hebben zodat de abonnementhouder daar 1 kan aanschaffen... T-Mobile en Hi hadden 2-3wkn geleden geen extra Nano's aan Apple Store gegeven, alleen als je daar de abonnement zelf afsluit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, je krijgt een nano-sim erbij.
Althans als de medewerker er zin in heeft. Ik kwam om 21.50 binnen gisteravond en ze had er niet echt zin in. Maar toch heeft ze het geregeld bij een collega. Helaasch lag Vodafone eruit dus konden ze 'm niet activeren, maar via Twitter heeft vodafone 'm afgelopen nacht geactiveerd. KPN, Vodafone, Hi en T-mobile zijn zover ik weet gewoon te krijgen in de apple store bij simswap, helemaal gratis bij vodafone iig |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mag hopen van niet.... |
|
|||
|
|||
Beetje jammer, door figuren als Scoop komen veel échte liefhebbers niet aan bod.
Bij Apple zouden ze een systeem moeten hebben dat dit soort handelaartjes er tussenuit filtert. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had gister 2x i5 gereserveerd... Deze heb ik ook gekocht... En 2 gebruikers van forum hebben mij hun Reservering verkocht en die andere 3 heb ik daarmee gekocht..... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 17:07 ---------- Citaat:
Ik doe alles op alles om aan een i5 te komen.... Alleen reserveren helpt niet... Tja als je me haat op me geluk dat ik wel eeen paar keer een mail heb gehad, kan ik niets aan doen.. En de overige iPhones 5 heb ik zwaar HARD cash voor betaald en dan gekregen.... Het is niet dat het gratis is gekomen bij mij.... Damzzzzz ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 17:12 ---------- Citaat:
"Ieder Voor Zich en God Voor Ons Allen" Ik doe hetzelfde als jij. Reserveren! Tja als me geluk erin zit kan ik niets aandoen..... En je kunt me komen vertellen geef me die reservering of verkoop het voor me.... Kan! Maar dan ben "ik een dief van me eigen portemonnee" Jij gaat me €50 xtra geven en buiten krijg ik €100 xtra.... Hmmmmm |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je doet er alles aan om aan heel veel iPhones te komen om deze met winst te verkopen ten koste van anderen. En dat stoort me! Je was al zo bezig op het " Te koop" topic waar je idioot lage bedragen bood. En haten doe ik mensen niet zo snel, heb alleen een hekel aan figuren die net doen alsof het ze "overkomt" terwijl het een bewuste actie is om liefhebbers hun telefoon te ontzeggen om er zelf heel veel beter van te willen worden. Stef. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
welkom in 2012!
en buiten het commentaar van iedereen over scoop, wat hij kan kan een ander ook! alleen de meeste mensen denken dat we in een beschaafde nette wereld zitten en vinden het zelf "asociaal" om te doen. het blijft een oneerlijke manier maar het gebeurd echt niet alleen met iPhones that's just how it goes... |
|
||||
|
||||
Offtopic natuurlijk
Citaat:
Laatst gewijzigd door scoop1; 28-10-12 om 17:28. Reden: Xtra info |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan zeggen over scoop wat je wilt, hij verdient er iig lekker geld mee.
Ben zelf ook in afwachting van een iphone, maar als ik de mogelijkheid had om op die manier ook wat extra centjes te verdienen zou ik het ook gewoon doen! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
En de lootjes zijn weer verkocht! Draaaaaiiii maar aan het rad grote Appel medewerkers! En maak ons gelukkig
|
|
|||
|
|||
Over een paar uur breekt er een nieuwe week aan met nieuwe kansen voor de mensen hier die nog geen iphone 5 hebben. Heel veel succes allemaal!!!
Ik heb gisteren mijn iphone 5 (zwart 16gb) via een reservering op mogen halen en ik vind hem geweldig Op Wi-Fi problemen na dan maar goed dat zal wel goed komen met de update *hoopt daar wel heel hard op* Fijne zondagavond en nogmaals alvast heel veel succes!!! Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik heb wel 4x gereserveerd. Misschien zo nog maar eens 2x dan.... Zou je dan extra kans maken of juist niet, dat ze bijv, zeggen dat ipadres heeft wel 4x gereserveerd dus die doet niet meer mee? Wil hem zo graag he!
|
|
|||
|
|||
Voor de menen die al een keer ingeloot zijn en een iPhone 5 hebben opgehaald.
Reserveren jullie met een Idevice, of een Windows device? Ik reserveer al weken meerdere keren met een Idevice, maar nog nooit prijs :-( |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|