iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jann91 hij zegt ook dat ie dat liever zou doen dat... kun je nagaan het maakt hem allemaal geen sikkepit uit! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
we gaan eens kijken naar onze mailbox.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
stof stof stof, PLING! ja! ik heb mail! onee toch niet, per ongeluk abonnement aan voor iculture...
|
|
|||
|
|||
okee dit is flink ***.. gisteren in alle drukte niet in mijn mail gekeken.. had er dus 1 kunnen afhalen. ik baal flink!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
race m ff
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja was niet voor vandaag voor gisteren. het allerergste is nog dat ik er zelfs nog binnen ben geweest haha.. megafaal..
|
|
||||
|
||||
nou nou zijn er gelukkigen vandaag
|
|
|||
|
|||
hoppaaa na 3 weken eindelijk ook gelukkig !!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier nog een gelukkige! Morgen 32GB zwart halen. Yesss!
|
|
|||
|
|||
weer helemaal niets, I5 32 zwart 2 x gereserveerd
|
|
||||
|
||||
Hier ook een gelukkige 32gb wit morgen ophalen, echter heb ik 2 reserveringen 1 in Amsterdam en 1 in Oberhausen en heb ook nog eens van allebei een mail. Zou graag iemand blij maken met een reservering...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die in Amsterdam ga ik ook zelf halen omdat die ook voor mij dichterbij is. misschien handig dat ik dat erbij had gezet haha, het gaat dus om die uit Oberhausen.
Dus als ik iemand blij kan maken lees ik het wel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer niks natuurlijk.. Toen ze dit ding geintroduceerd hebben, hadden ze moeten zeggen: "LİMİTED EDİTİON". Echt idioot dit. Sinds een maand is het nog same sh***t als eerste dag
|
|
|||
|
|||
ik zit nog te twijfelen of ik hem ophaal morgen, ik zit met een tentamen woensdag!
voor degene die als eerst wil weten of ik wel of niet ga PM me maar! t gaat om 16gb zwart |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sarcasme is je blijkbaar vreemd. Net als humor. Als je quotes en reacties al niet uit elkaar kan houden...... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2012 om 21:25 ---------- Ssst je moet niet alles uitleggen |
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|