iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iban staat bij internet bankieren wel ergens vermeld!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iban staat bij internet bankieren wel ergens vermeld!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De 64gb is zo te horen nog steeds erg schaars heb net gebeld met gsmpunt.nl zij hebben vandaag de 16gb en 32gb ontvangen zwart en wit alleen de 64gb nog niet en ze konden me helaas ook nie zeggen wanneer deze binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hou er rekening mee duurt ff voor geld bij jouw erop staat he... |
|
|||
|
|||
De loterij is weer gesloten. Ben benieuwd of er mensen vandaag geluk hebben
|
|
|||
|
|||
Ik doe ook weer mee
Weer een dag dichter bij 1-7 november haha |
|
|||
|
|||
Heb hem toevallig vandaag via marktplaats gekocht! Nieuw 16gb zwart voor 750 euro! Als ik nog een reservering te pakken heb laat ik het hier weten, misschien kunnen we iets regelen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht je nog is 80 euro wegsmijten bel mij dan even, krijg je mijn rekeningnummer. |
|
|||
|
|||
dan moet je de Ritel pagina op dit forum eens bekijken dan val je ook van je stoel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
veel plezier met je aankoop en laat je niet gek maken door wat hier gezegd wordn |
|
|||
|
|||
Dan koop ik nog liever een android dan dat ik met dat soort absurde dingen meega. Het is verdorie ten eerste een telefoon en ten tweede gewoon een ding wat over 2 maanden in overvloed verkrijgbaar is. Het is niet de Nachtwacht ofzo die enigzins zeldzaam schijnt te zijn
|
|
|||
|
|||
En kijk eens hier op het verkoop stukje!
Zoveel handelaren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mij maakt het niet uit, ik laat me niet gek maken om meer te betalen dan nodig. Die paar weken maakt geen sikkepit uit wat mij betreft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Prima |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En iemand al een mail gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mailtjes komen over algemeen rond 20.45
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|