iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Alwaysleft, Zie je PM.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alwaysleft,
Zie je PM.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alwaysleft,
Nog een keer gepronbeerd.. Nog steeds niet? Anders stuur mij een pm met je mailadres.. |
|
|||
|
|||
Het is trouwens een witte iPhone 5 16 GB
|
|
|||
|
|||
Ik word echt helemaal gek? Ik krijg mijn iPhone 5 niet geannuleerd! Ik heb al 20 keer mijn IBAN proberen in te vullen maar hij zegt telkens ''de ingevoerde tekens zijn niet geldig'' Weet iemand hoe ik mijn artikel kan annuleren? ergens naartoe bellen ofzo?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer moet je hem krijgen dan? Misschien koop ik hem van je over |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even een belletje ik was binnen 10 min klaar. (makkie achteraf) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
niemand interesse om de iPhone 5 16 gb wit van gsmpunt.nl te laten leveren bij je thuis? aangezien ik er al eentje heb, is die dus voor mij niet meer nodig!!
|
|
|||
|
|||
Nope. Ik wil zwart en wil niet meer betalen dan nodig. Dan wacht ik liever.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo, iPhone 5 wit 16 GB order geannuleerd beste mensen. Zo hoog is de vraag nu dus ook weer niet meer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog geen iphone 5 hebben bel gsmpunt.nl even en vraag of ze nog op voorraad hebben voor je ze hebben maandag grote levering ontvangen maar helaas voor mij alleen de 16gb en 32gb's beide zwart en wit. Ik wacht nog steeds tot ze de 64gb ontvangen.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|