iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door darkrich Voor de mensen die nog geen iphone 5 hebben bel gsmpunt.nl even en vraag of ze nog op voorraad hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 15:58 ---------- bij hun krijg je alles erbij ja |
|
|||
|
|||
Ik had begrepen dat de Apple store een verschillende voorraad heeft voor losse toestellen en toestellen met een abonnement. Weet iemand of ze nog een voorraad hebben voor toestellen met een iPhone 5 wit 32GB? Ik wacht nu al 5 weken op een iphone voor mijn vriendin maar begin het wachten nu toch zat te worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En iemand al een mail gekregen ? Hier nog niet Iig. Ik denk dat het vandaag niks wordt
|
|
|||
|
|||
Ieman al beet
|
|
|||
|
|||
nog niks..
|
|
|||
|
|||
Jaaaa, eindelijk!
16gb zwart. Mocht ook wel eens tijd worden als je hier steeds leest dat iemand hem na 'toevallig' een keertje gereserveerd te hebben meteen de volgende dag mocht ophalen -.- |
|
|||
|
|||
Komt altijd 20:52
|
|
|||
|
|||
WINNAAR! Ik was even iets op de macbook aan het laten zien aan mijn huisgenoot krijg ik ineens rechts boven een notification van Mail. Ik zag de bui al hangen, en ja hoor!
Morgen 16GB Zwart ophalen!! |
|
|||
|
|||
ik reserveer ook al weken voor 16gb zwart potverdorie
|
|
|||
|
|||
Weer 4 keer niets vandaag.... Teleurstellend.. I5-32z
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het viel me trouwens wel op dat ik ALTIJD op 5/4 mailadressen reserveerde, en toen ik gister mail kreeg van apple had ik hem op 1 gereserveerd
|
|
|||
|
|||
Gisteren prijs, vandaag opgehaald.
2x gereserveerd totaal, een 16gb wit met abbo. Gewoon met 1 mail adres gereserveerd. Super geluk dus, ben er heel blij mee, succes iedereen in het reserveren en hoop dat jullie hem ook snel krijgen. |
|
|||
|
|||
*********** weer niks dit keer met 5 mails geprobeerd...
|
|
|||
|
|||
Denk persoonlijk dat als je met 5 adressen reserveert dat ze dat zeker wel zien en dat je kansen doen verkleinen
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|