iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke webshop is dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke webshop is dat?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Apple Store had er vandaag weer voldoende op voorraad voor een contract.
Helaas bleek toen ik daar was vanmiddag dat ze geen zakelijk abonnement kunnen afsluiten van T-Mobile dus onverichterzake weer naar huis. Balen. |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je? Heb je gebeld en hebben ze er 1 voor je apart gelegd ofzo?
|
|
|||
|
|||
Eerst gebeld en toen zei de medewerkster dat ze weer op voorraad waren. Vervolgens in de auto gesprongen en naar Amsterdam gereden. Daar werd ik prima geholpen alleen konden ze niets voor me doen omdat ik een zakelijk abo wil afsluiten. Had ik en gewone verlenging gedaan dan had ik hem zo mee kunnen nemen. Om 16.30 u hadden ze alle uitvoeringen nog.
|
|
|||
|
|||
Weet je toevallig ook of ze de iphone los verkochten?
|
|
|||
|
|||
Alléén bij abo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen hier die mail gehad hebben? Ik hoorde elders dat de reserveringen weer liepen. Net nadat ik niet meer reserveer en een online bestelling heb gedaan! pffff echt vermoeiend zo'n appel.
|
|
|||
|
|||
Geen mail helaas...
Wel gisteren ook online besteld we zien wel wat eerder lukt |
|
|||
|
|||
Ik vind het wel raar dat ze doorgaan met reserveringen terwijl mensen die besteld hebben moeten wachten. Ik bedoel handel dan eerst de online bestellingen af met lange levertijden. Het is een beetje raar om mensen de volgende dag een iPhone te laten ophalen terwijl er nu mensen zijn met een maand levertijd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mail gehad om 20.52u. Ik mag morgen een 16gb zwarte iPhone 5 gaan ophalen in A'dam. Eindelijk gelukt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, dit is mijn eerste berichtje hier
Ik ben zelf nu zo'n 2 weken dagelijks netjes mijn reservering aan het doen voor een witte iPhone 5 16gb. Kon toch niet eerder omdat mijn abonnement pas vanaf morgen verlengd kan worden. Helaas elke keer geen mail ontvangen. Ook vandaag helaas niet.... Mijn vriend heeft vandaag ook meegeholpen met reserveren, voor de 3x dat ie dat deed in de afgelopen 2 weken, alleen dan voor zwarte 16gb. En jawel, vanavond een mailtje dat we hem morgen kunnen gaan ophalen!!!!!!! Happy Het reserveren werkt dus wel blijkbaar... *al blijf ik tot ik hem daadwerkelijk in mijn handen heb afwachtend* Dus dat wordt een dagje Amsterdam morgen, altijd leuk Ik vermoed dat er een voorraad zwarte zijn binnen gekomen..... Hoop echt dat iedereen die hem wil, hem ook snel zal krijgen Groetjes, Jeanette |
|
|||
|
|||
Citaat:
Los toestel (anders had ik 'm al lang in huis kunnen hebben) |
|
|||
|
|||
Ah mooi in dat geval beide gefeliciteerd ik had ook vandaag gereserveerd maar dan wel de 64gb, waarschijnlijk hebben ze die dan nog niet in grote voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De eerste dag dat ik niet reserveer (morgenochtend op pad), en gelijk stroomt de mail weer
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat maar handje vol mails uit de deur zijn gegaan...
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|