iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gollem Nou ik heb de knoop doorgehakt en 1 gekocht op marktplaats (32gb zwart) met bon en garantie gecontroleerd bij apple! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oeps. Verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag voor jullie ook eentje gereserveerd, mocht ik prijs hebben horen jullie het
|
|
|||
|
|||
ja hier ook besteld. wie weet misschien komt de dag dat we eindelijk een ip5 zouden hebben.
Suc6 vandaag voor iedereen. Ik vond gisteren niet leuk met al de mensen die onzin hier praten en gek verhalen aan het verzinnen. |
|
|||
|
|||
Net de Apple Store weer even gebeld.
Ze hebben geen enkel type meer op voorraad. Dit even ter kennisgeving. Gr, Stef. |
|
|||
|
|||
Dat is vrij logisch. Bellen heeft enkel zin rond een uur of drie. Dan weten ze namelijk pas echt of er voorraad binnen is gekomen.
|
|
|||
|
|||
Ook hier... weer geen email... dag 17 inmiddels...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijf reserveren tho. (18e dag morgen, right?) |
|
|||
|
|||
ook nog even gereserveerd evt voor een gelukkige hier!
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een keer gebeld?
|
|
|||
|
|||
Ik hang in de wacht nu al 5 minuten. Ga verhaal halen want ben nu al 3 weken aan het wachten en het gaat me nou iets te boven... Dus ben beniewd update komt eraan...
UPDATE: Ik wacht nu al 15 minuten en ken zowat alle liedjes van Katie Melua uit m'n hoofd... Ik wordt gek.. Laatst gewijzigd door Willem...; 25-10-12 om 16:28. Reden: update |
|
|||
|
|||
@Willem... dat wordt gegarandeerd succes!
|
|
|||
|
|||
Nou komt ie::
20 minuten in de wacht gestaan en eindelijk door een man te woord gestaan. Heb hem voorgelegd dat ik nu al 4 weken aan het reserveren ben en het echt beu begin te worden. Man zei jaja zo is het nu eenmaal... Ik in het verweer van dat dit toch echt niet kan voor een bedrijf zeker als Apple om trouwe klanten vanaf het eerste uur (en daar kan ik mijzelf zeker toe rekenen) zolang te laten wachten.. Werd echt bijna boos, maar daar schiet ik natuurlijk ook niets mee op en zei ook niet. Dus heb ik ze verteld hier van het forum en dat hij vertelde dat ze daar persoonlijk ook van op de hoogte waren van de vele "roddels" die rondgingen . Enige die je echt kunt vertrouwen is de store manager... NIEMAND ANDERS, dat vertelde hij mij zelfs.. Ook weten ze gewoon echt niet wanneer er weer normale voorraad komt zeker met de kerst en sinterklaas periode verwachtten ze nog altijd schaarste. Daarnaast is de kans aldus hun dat je een beschadigde iPhone 5 krijgt nog altijd redelijk. Hier balen zij ook van . Ik ben toch bang om te gaan zeggen dat de iPhone 5 het wachten niet meer waard is voor velen en wanneer dit wel het geval is zal dit toch al rond januari/eind december wil je echt fysiek langskomen om een toestel los op te halen in de winkel zonder reservering. Zij zien het ook somber in helaas op dit moment... Maar het is en blijft Apple, ofwel over 2 weken kan er opeens wel levering zijn en wellicht niet. Ik houd dat laatste aan voorlopig.. |
|
|||
|
|||
Gasten,
Bestel er toch gewoon 1 via de online shop. Dan ben je zeker dat je die binnen 3-4 weken hebt. Ik heb online besteld op 28/9 en gisteren mijn iPhone5 ontvangen. netjes binnen de levertermijn (23-29okt) dus. Ik heb me ook enkel weken bezig gehouden met reserveren, maar dat is gewoon tijdverlies! my 2 cents... |
|
|||
|
|||
verkeerd topic
|
|
|||
|
|||
@Willem... Dank voor je verhelderende post, werpt weer een heel ander licht over de zaak: Ze weten niet wanneer, en iedereen zegt wat anders. Morgen maar weer eens bellen.
|
|
|||
|
|||
Toch zijn deze dingen al eerder genoemd maar niemand lijkt t dan te willen lezen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat moet echt hoor! Het is belachelijk en absurd! Dit forum is bedoeld voor alleen waarheden en serieuze praat!
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|