iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan nog, het is voor het eerst in een dag of 10 dat er iemand op het forum een mail heeft. Dat zegt ook wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan nog, het is voor het eerst in een dag of 10 dat er iemand op het forum een mail heeft. Dat zegt ook wel iets.
Jammer genoeg ben ik het hele weekend weg. Maar de online bestelling levert tusse 1 en 7 nov, dus het geduld wordt bijna beloond |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
W00t! Hier ook mailtje binnen! Kan een i5 32gb zwart ophalen vandaag simlockvrij. Had onder 3 adressen gereserveerd rond 10.00 en bingo. Mail binnen om 20.52..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
***, gisteren niet gereserveerd, had ik het maar wel gedaan?! nouja, nu dan maar weer doen.
|
|
|||
|
|||
Ik blijf reserveren maar weer niets, damnit! Online bestelling wordt pas 19-23nov geleverd, ***.
Als iemand een nieuwe i5 32gb black over heeft... Ik wil 'm graag overnemen |
|
|||
|
|||
İk blijf reserveren maar geloof helemaal niet dat het ergens goed voor is. Online bestelling is gedaan maar wordt weken later geleverd. Heeft iemand een 16 gb zwart over??
|
|
|||
|
|||
Jongens dit topic gaat niet over wie nog een iPhone 5 overheeft...
Dit gaat over de beschikbaarheid in de Apple Store Amsterdam, Laten we een beetje ontopic blijven
|
||||
|
||||
jongens aub ontopic blijven.. het is verboden om te vragen naar iPhone 5 en/of de verkoop hiervan...
Deze topic gaat puur over Reserveringen bij Apple Store Amsterdam en/of aankoop van de iPhone 5 bij de Apple Store Amsterdam Verder niets meer |
|
|||
|
|||
Relax jongens. Ok, dan blijven we het over de (NİET) beschikbaarheid van İphone 5 in Apple Store A'dam hebben...
|
|
|||
|
|||
Ja jongens, niet gaan zeiken hierover, hier zijn andere topics voor. Laten we even gaan zeiken over de voorraad, of het ontbreken hiervan, bij de apple store en de mails van vanavond.
Ik doe weer mee vandaag, net zoals de afgelopen 4 weken. Hiephoi! |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of er vanavond wel mails worden verstuurd aangezien de voorraad van gister weg vermaild is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tja, de eerste dag die ik geen reserviring heb gedaan.
morgen weer proberen. gefeliciteerd voor de winners |
|
||||
|
||||
na een tijdje niet te hebben gereserveerd vandaag weer een poging gewaagd.
|
|
|||
|
|||
"Rollend wild west balletje met takken rolt door mijn mailbox"
|
|
||||
|
||||
EN IK HEB MAIL!
Ophaaldatum zondag, oktober 28 5:00 PM - 6:00 PM Ophaaltijd wijzigen Ophaaladres Apple Store, Amsterdam Openingstijden en routebeschrijving Gereserveerde artikelen 2 iPhone 5 16 GB Annuleer reservering Graag tot dan. Apple Store, Amsterdam |
|
|||
|
|||
Ik ook mail, 16g zwart simvrij
Date: Sat, 27 Oct 2012 18:52:05 +0000 From: concierge@insideapple.apple.com To: ***********@hotmail.com Subject: Je artikelen zijn gereserveerd. Beste ******, We stellen het zeer op prijs dat je een iPhone hebt gereserveerd om te komen ophalen bij de Apple Store. In de Store kun je gebruikmaken van onze Persoonlijke configuratie. Dit betekent dat we je e-mail en iCloud voor je instellen, je laten zien hoe je nieuwe apps vindt en je tips en trucs geven, zodat je je nieuwe iPhone optimaal kunt gebruiken. Er gelden mogelijk beperkingen. Om je aankoop af te ronden, moet je een geldig legitimatiebewijs met foto overleggen dat overeenkomt met de naam op de bestelling. Als de reservering gekoppeld is aan een ophaaltijd, verzoeken we je om er op dat tijdstip te zijn. Houd rekening met een eventuele wachttijd als het erg druk is. Een overzicht van alles wat je mee moet nemen als je je iPhone komt ophalen. Ophaaldatum zondag, oktober 28 9:00 AM - 10:00 AM Ophaaltijd wijzigen Ophaaladres Apple Store, Amsterdam Openingstijden en routebeschrijving Gereserveerde artikelen 1 iPhone 5 16 GB Zwart Annuleer reservering Graag tot dan. Apple Store, Amsterdam |
|
|||
|
|||
Verdo... Geen mail
|
|
|||
|
|||
Weer niets voor de zoveelste keer...
|
|
|||
|
|||
Ja ik ben ook nog steeds geen winnaar in de grote Apple loterij. Zijn zeker 2 zwarte scoop1?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|