iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Ik had gisteren mail maar diegene voor wie die was had er zelf al eentje weten te vinden voor en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ook een email gekregen alleen blijkbaar heb ik verkeerde. Ik wilde eigenlijk 32gb maar heb blijkbaar 16gb geselecteerd . Dus moet het waarschijnlijk annuleren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Stuur mij of iemand hier op de forum je email berichtje door.. Mogen zij het gaaan kopen!!!!! Toch |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoeveel verdien je daar nou mee, scoop? Misschien moet ik ook voor 2 stuks gaan kiezen ipv 1
Heeft rekkie eigenlijk al z'n iPhone opgehaald? of zijn ze hem vergeten bij Apple? Ze zouden hem toch bellen als er weer voorraad was... |
|
|||
|
|||
Ik ben ook weer in de race vanaf vandaag!
Online bestelling levert nog steeds tussen 1 en 7 november, dus met een dag of 3 a 4 is er weer meer kans voor de rest |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes vandaag jongens, ik weet hoe ****ed up het is! Maaaarrr als je geluk hebt, dan ben je wel heul blij.. Heb je weinig aan nu, I know, maar toch |
|
|||
|
|||
Ziet er naar uit dat ze problemen hebben met de site?
Krijg constant een error melding dat er geen verbinding is met de server... |
|
|||
|
|||
Ik ook maar weer geprobeerd. Als je er 2 reserveert moet je er dan ook 2 ophalen? Of kan je dan zeggen ik moest er maar 1 hebben? Als iemand een 16gb zwart over heeft hoor ik het ook wel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 11:00 ---------- @Rated, bij mij deed hij het gewoon net? |
|
|||
|
|||
rustig rustig.. laat je hart niet het slachtoffer van een iphone zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: lol dit is wel slecht, probeer ik het op mijn windows pc gaat hij wel gewoon door.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Benieuwd hoelang de loterij voor mij gaat duren. Gok tot april 2012 als het zo door gaat. Al die handelaren... ;r
|
|
|||
|
|||
Ik hoor nu alleen verhalen over de 16gb en 32gb :S maar heeft er ook iemand de 64gb weten te bemachtigen via een reservering?
|
|
||||
|
||||
Godsgeluk heb ik er 5 kunnen kopen. Wel in 3x
2 zwart 2 wit 1 zwart Er is geen WIT meer! Er is ook geen 64GB meer! Als je 2 bestelt ben je niet verplicht 2 op te halen. Je kan er 1 ophalen... Ik zou zeggen als je hem nie kan kopen of verkopen, dan neem iemand van deze forum mee en laat hij/zij het kopen tegen een redelijkere prijs... Ik zou zeggen niet hoger dan €700 Op ebay en marktplaats zijn de biedingen dezer dagen NIET hoger dan €750 |
|
|||
|
|||
Kan iemand nagaan of je inderdaad in de apple store een nano simkaart erbij krijgt ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|