iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een zwarte 5 32gb met abo opgehaald. Dat was geen enkel probleem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vandaag een zwarte 5 32gb met abo opgehaald. Dat was geen enkel probleem
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij is ook fysiek binnen nu. Ging erg soepel. Net ontvangst in de store en binnen 10 minuten weer buiten met een zwarte 32gb... gaaf in de doos, in de winkel samen met die apple gast gecheckt op krasjes...puntgaaf!
Nette service en van mijn kant (te) veel geluk met mijn eerste reservering. De rest veel succes ermee en het wachten is de moeite waard...geloof me!!!! |
|
|||
|
|||
He dit leest stukken leuker dan al die klaag berichtjes!!
Ik blijf duimen voor degene die nog geen geluk hebben gehad! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb morgen wel tijd om ff wat op te halen dus laat die mail maar komen
al heb ik idee dat het in het weekend helemaal geen maitjes worden gestuurd... |
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of er "winnaars" zijn die ook een bestelling hebben lopen in de online Apple Store??
Ik heb sinds 28 september een order lopen die ik uiteraard annuleer als ik via een reservering eerder ben. Misschien dat Apple mij standaard niet laat "winnen" omdat ik al een order heb lopen?? Ik ben dus nieuwsgierig of er gelukkige zijn die een order hadden lopen sinds 28 september of later? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb in Keulen iphones gekocht met mijn apple ID ik heb in UK iphones besteld (en gekregen) met mijn appe ID ik heb in Amsterdam Iphones gereserveerd (en gekregen) met mijn apple ID. denk dus niet dat apple daarop let.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht jever 1 over hebben dan heb ik wel interesse |
|
|||
|
|||
Ik had ook een bestelling online, vorige week zaterdag iphone op kunnen halen in Amsterdam (en dus online order geannuleerd)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar feit is wel dat ik intussen al meer dan 5 iphones in bezit heb gehad. Dus als je scherp was geweest vanaf het begin, had het toch moeten lukken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er al nieuws uit A'dam? Vanmiddag gereserveerd maar nog niks gehoord...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De spanning stijgt weer.
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niks.
Bale weer een dag zonder. Niet te geloven. Meer dan 2 weken bestelen hier en in Duitsland. Nog niet niks. Kom op Apple |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|