iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Eén week aan het reserveren geweest en vanavond eindelijk het bericht dat ik morgen de iPhone 32GB wit kan ophalen! Tip: Ik heb vandaag op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eén week aan het reserveren geweest en vanavond eindelijk het bericht dat ik morgen de iPhone 32GB wit kan ophalen!
Tip: Ik heb vandaag op 2 verschillende pc's en op 2 telefoons gereserveerd voor de iPhone wit 16gb (met en zonder abbonnement) en voor de iPhone wit 32gb (met en zonder abonnement). Succes allemaal! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Yes! Na de teleurstelling in Oberhausen en sinds ruim 2 weken iedere dag 2 stuks 16GB zwart reserveren in zowel Amsterdam, Oberhausen als Keulen dacht ik vandaag: laat ik maar "voor de gein" eens 1x 32GB zwart reserveren. En bingo!
Ik heb vanmorgen rond 9:03 uur gereserveerd en kreeg om 20:50 uur een mailtje van Apple. Het enige nadeel is nu dat ik niemand van de iStore reservering actie blij kan maken. Sorry daarvoor. |
|
|||
|
|||
Heb zowel 1x16 als 2x32 in AMS besteld, maar niks ontvangen
|
|
|||
|
|||
Reserveer ook al vanaf dag 1 2x16GB zwart, maar tot op heden noppes.
|
|
|||
|
|||
Ik vanaf dag 1 1x64gb en nog niks.
|
|
|||
|
|||
Bestel vanaf dag 1 16 Gb wit, noppes
|
|
|||
|
|||
Heb al een nano sim liggen vanaf 28-9
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 01:08 ---------- Ga maandag naar zwitserland weet iemand hoe de voorraad daar is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vanaf woensdag besteld, gister was het raak. 1x 32 GB wit.
Straks ophalen. |
|
|||
|
|||
Vanaf het begin reserveren en nog steeds niks. Irritatiegrens nadert...
|
|
|||
|
|||
toch maar weer geprobeerd..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net toch nog een ultieme poging gedaan en 20 keer achter elkaar gereserveerd niet dat het iets zal uit maken waarschijnlijk maar na 2 weken reserveren hoop ik nu toch wel eens 1 keer mazzel te hebben.
Laatst gewijzigd door darude; 14-10-12 om 10:30. |
|
||||
|
||||
We hopen en we wachten
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan een zwarte 16 gb ophalen vandaag maar wil eigenlijk een 32gb versie.
Is er iemand die 32 heeft en liever 16 gb wil? PM me dan kunnen we ruilen. |
|
|||
|
|||
Voorlopig kan ik nog steeds reserveren, dat hele Apple gedoe is echt om moe van te worden zo amateuristisch om een telefoon uit te brengen waar ze van te voren weten dat die als een trein gaat lopen om dan mondjesmaat een voorraad te hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 10:51 ---------- probleem dat je geblokt wordt in de loting, zou mooi worden als iedereen 20 keer kan reserveren |
|
|||
|
|||
We zien het wel, anders maar gewoon wachten na 2 weken elke dag reserveren ben ik het zachtjes gezegd een beetje zat
Laatst gewijzigd door darude; 14-10-12 om 12:19. |
|
|||
|
|||
ik ook. Och, weet bijna wel zeker dat we hem over 1 maandje zoiezo gewoon kunnen oppikken. Iets met vraag en aanbod, die zakt over 1 maandje al in
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|