iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Niemand vandaaag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Niemand vandaaag
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nope niks. Ze hebben toch ook wel eens mail na 21:00 verstuurd?
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nu serieus om de iPhone 5 maar lekker over te gaan slaan... Apple doe wat aan jullie logistiek want deze is ronduit ruk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 21:17 ---------- klopt, maar wat wil je dan. Een galaxy s3? |
|
||||
|
||||
Ik begin het nu toch ook aardig beu te raken, het is jammer dat het zo moeilijk moet lopen...
|
|
||||
|
||||
Zo net terug van de Apple store om een 16 gb zwart op te halen. Die jongen met wie ik sprak wilde hem gewoon meegeven maar ik vroeg of we hem toch even samen konden nalopen. Geen probleem natuurlijk en ja hoor een kleine beschadiging op de rechter onderhoek. Ze hadden vervolgens even contact met het magazijn maar helaas hadden ze niks meer op voorraad. Er was er nog eentje voor iemand anders die gereserveerd had. Misschien dat daarom ook nog niemand een mail heeft gehad voor morgen....
Erg balen, maar ja ik mocht hem toch meenemen en gebruiken en ik kan hem binnen 14 dagen omruilen met een nieuwe zonder opnieuw te hoeven reserveren. Mijn advies, en zoals al zo vaak gegeven, controleer je nieuwe speeltje even goed voordat je er naar huis mee rent! |
|
|||
|
|||
Ook hier al 2.5 week elke dag gereserveerd en helaas ook vandaag geen mail ontvangen! nog anderhalf tot 2 en een halve week wachten en hij staat voor de deur! Gooien we de kansen daar maar op!
Iemand een idee of de leveringstijden van apple.nl wel nog kloppen of is de vraag zo groot dat zelfs die niet bijgehouden kunnen worden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daar begin ik wel steeds meer aan te denken!!! Maar ben bang dat ik daar snel spijt van krijg aangezien ik een fanatieke iphone fan ben. Maar dit slaat echt compleet nergens meer op! elke dag als een een of het andere debiel reserveren terwijl dat die ***** apple store er vol mee ligt!! Maar ja ze schijnen er meer op te verdienen als ze met een abbo verkopen. Hoezo klant vriendelijk!! niet normaal meer dit!!
|
|
|||
|
|||
Tja, toch een leuke bezigheid. Smorgens reserveren, smiddags reserveren en dan wachten tot savonds. Geen mailtje, jammer, morgen opnieuw. Zo gaan de dagen ook wat sneller voorbij voor de Online Apple bestelling.
Nee serieus, *****systeem !! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 21:23 ---------- Heeft er iemand uberhaupt al eens met succes in Keulen gereserveerd ?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zonder phone ga je echt niet dood jullie zijn echt te erg sorry... Ja ik heb er idd al eentje gewoon met abo van Voda fone op goed geluk een winkel binnen gegaan en ze hadden een lading binnen en geen wachtlijsten |
|
|||
|
|||
kun je die lui niet mailen in amsterdam??
|
|
||||
|
||||
Wat heb ik me vergist zeg in die Kleine Jan
Kocht destijds 8 Iphones 4, voor de familie zei hij toen. Maar ik heb sterk mijn twijfels dat het niet gewoon voor de handel was. Ik voel me echt vies en gebruikt. Een ordinaire handelaar, bah Ik dacht dat het ook een liefhebber was |
|
||||
|
||||
Jongens, ik denk dat sommigen of velen van jullie zomaar Apple de schuld geven en Uitschelden.... Is niet Nodig....
Het probleem is groter dan wij weten.... Ik ben Zaterdag en Zondag naar AppleStore geweest.... Ik zat aan de Geniusbar te wachten Zaterdag 58minuten...(problemen iphone 5) In die 58min zijn er gegarandeerd 14 mensen naast mij geholpen bij de verkoop van een iPhone 5.... Kon Het ook NIET Geloven!! Van deze 14mensen was er geen enkel individu die in 1x een perfecte iPhone 5 zonder krasjes of beschadiging uit de doos haalde... 1 dame heeft naast mij 9 dozen seal opengemaakt en pas de 9e was ze tevreden mee.. 1 had er 3, de ander 6, de ander 2 enz enz... ZATERDAG ALLEEN ZIJN ER IN 58MINUTEN 63 IPHONES 5 SEAL GEBROKEN EN NIET GEACCEPTEERD!!! Zondag was ik er weer.. (Ipad 3 probleem) Ik zat aan de Geniusbar voor 1u en 14min (was geholpen in 35min maar ging de ipad ff opladen) HIER ZELFDE GEVAL ALS ZATERDAG... EIGEN TELLING LEVERDE ZONDAG 49 IPHONES 5 DIE GEWEIGERD ZIJN!!!' In 2 dagen en 2u en 12minuten tel ik 112 geweigerde iPhones 5!!!!! Als dit weken zo gaaat.... Weetje hoeveeeel iPhone nu in de magazijn staaat die lichtelijke beschadigd zijn en niet VERKOCHT KUNNEN WORDEN? God alleen weet wat er gebeurd bij FOXCONN dat er zoveeeel beschadigde iphones 5 worden verscheeept May God Bless Apple |
|
|||
|
|||
Wat zullen er met al die iphones gebeuren die terug gaan met een scuff?
Nieuw frontje en vervolgens gesealed in de verpakking weer als nieuw verkocht? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Scoop waren de phones ook echt beschadigd of waren er ook mensen aan het mutsen?
De mijne kwam perfect uit t doosje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|