iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke dag dat het reserveren langer duurt is een dag dat de levering via de post dichterbij komt. En als ik eerlijk ben, ik kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elke dag dat het reserveren langer duurt is een dag dat de levering via de post dichterbij komt.
En als ik eerlijk ben, ik kom niet zo graag in de Apple Store. Hij ligt in een dorp wat ik normaal mijd. Dus stiekum hoop ik dat ik hem eerder per post heb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als de verhalen van vandaag waar zijn heeft reserveren weinig zin vandaag |
|
||||
|
||||
Reserveren heeft altijd zin omdat het toch gratis is en je niets te verliezen hebt . Je kan alleen maar winnen. Dus gewoon elke dag reserveren wat iedereen ook zegt . Je weet het maar nooit! Al die verschillende verhalen wordt je ook een beetje gek van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed punt toch nog stiekeme hoop dat t lukt ja. Anders ga ik morgen de store zelf wel bellen of het waar is dat met abo gewoon op voorraad is. Geen zin om voor niks 2 uur te reizen en dat het dan niet klopt als ik daar sta |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog geen mail
|
|||
|
|||
Wil je me niet beledigen?!?!
Utreg it is! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 20:14 ---------- Hier ook niet, maar kwam wel net een mail binnen van de Belastingdienst. Dat is niet leuk |
|
|||
|
|||
hier geen mail, jullie ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ook een keer zelfs 21:11.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus nix en niemand vandaag
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|