iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wow dat is echt nasty als diegene dan naar de store komt om hem op te halen en dan is ie al weg.... Maar inderdaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wow dat is echt nasty als diegene dan naar de store komt om hem op te halen en dan is ie al weg.... Maar inderdaad zoiets kan makkelijk want ze hebben het allemaal te druk met hun eigen dingen om zoiets door te hebben.
Ik heb wel 6 medewerkers gesproken voordat iemand me eindelijk ging helpen. Voel me echt enorm ongemakkelijk in die winkel. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat een slimme schurken zeg Kleine Jan
Zou je eens een beschrijvingen kunnen geven van deze 2 schavuiten?? |
|
||||
|
||||
weet t niet precies, heb geen foto gemaakt en kan hier moeilijk zeggen dat ze van buitenlandse komaf waren, dus dat doe ik ook niet
|
||||
|
||||
Maar waren het 2 kneusjes
Of snelle jongens die wel vaker met dat bijltje hebben gehakt? |
|
|||
|
|||
Of kleine Jan zuigt dit uit de duim om hierzo een beetje reuring te creëren.
Weet je zeker dat jij dat niet was? Ik las laatst hier op forum iets over veel iPhone's verkopen en volgens mij was jij dat 'kleine' Jan 😉 |
|
||||
|
||||
Dat zou natuurlijk ook kunnen
Kleine Jan heeft meerdere kanten Doet zich voor als liefhebber maar ondertussen Want wat deed jij in de Applestore kleine Jan??? Inslaan Telefoons halen op je kinds naam???? Schandalig |
|
|||
|
|||
Ja Little John....
|
|
|||
|
|||
Haha kijk waar mensen zich zo druk over maken xD
|
|
|||
|
|||
Zo schandalig vind ik die actie niet eens.. Die gasten betalen toch ook voor hun product. Wat pas schandalig is, is dat het gros op dit forum nu al langer dan een maand aan het wachten is op een nieuwe iphone. Ik vind dat die actie goed te praten is in tegenstelling tot stelen, wat uiteraard niet is goed te praten.
Een medewerker van de apple store vertelde mij zelf ook dat er per dag meerdere reserveringen niet worden opgehaald. Deze toestellen gaan gelijk terug in de voorraad. Met hoeveel gegevens reserveren jullie eigenlijk per dag? Gewoon alleen je eigen? Of ook met die van je partner, familie en of vrienden? Of zelfs van een fictief persoon? Aangezien je toch geen legitimatie hoeft te laten zien?
|
|||
|
|||
Ik vind het wel lullig voor persoon x, wie weet had x na wekenlang reserveren eindelijk raak en is x nu weer terug bij af. Ik hoop niet dat mij dit overkomt als ik eindelijk een mailtje heb van Apple.
|
|
|||
|
|||
Klopt, het is inderdaad heel zuur voor persoon x. Ik denk overigens dat als je daar in de winkel staat en hun aangeven dat er al gebruik is gemaakt van je reservering je alsnog een toestel mee kunt krijgen wanneer je voet bij stuk houdt. Het is tenslotte hun fout, niet die van jouw.
|
|
|||
|
|||
Wel raar dat dat mannetje ermee weg kwam enkel door "zijn naam" door te geven en niet dmv het tonen van Apple mail zoals dat (neem ik aan) bij iedereen is gebeurd.
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, die controle zou beter moeten aangezien de vraag naar iphones zo groot is en dus ook de manieren waarop mensen proberen te frauderen steeds toenemen. Zoals ik net al vroeg dan zou ik met 100 verschillende namen en 100 verschillende mailadressen kunnen reserveren.
|
|
|||
|
|||
Ze zouden niet zon zielig bestelsysteem moeten gebruiken en jullie niet zo lang als domme honden laten wachten terwijl ze genoeg voorraad hebben.
Als je een abbo erbij neemt kan je er morgen 1 ophalen daar. |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een vreemd verhaal dat een bedrijf als Apple zich voor het karretje laat spannen door een paar telecombedrijven. Misschien iets voor Neelie?
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 besteld
Grrr hopen dat me iphone volgende week komt
hem hem besteld op 17-okt-2012 Levering Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 12 Nov, 2012 - 16 Nov, 2012 wie heeft dit ook maar er word steeds niks verwerkt:S |
|
||||
|
||||
niemand mail
|
|||
|
|||
Vandaag weer niet.
|
|
|||
|
|||
Weer een teleurstellend lege mailbox
|
|
|||
|
|||
Had ook zoals altijd weer niks verwacht pff.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|