iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) offtopic natuurlijk Citaat: oberhausen stuurt wel mail.. 2 mails gehad om morgen te halen... zwart 16GB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
offtopic natuurlijk
Citaat:
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 06-11-12 om 22:02. Reden: info |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist mail gehad (20:39), 16 GB zwart zonder abo. Wel store in oberhausen.
Net als vele al vanaf het begin aan het reserveren. Nu maar hopen dat er geen beunhaas op mijn naam mijn iPhone gaat ophalen! Succes allemaal en bedankt voor de info die op dit forum is langs gekomen! |
|
|||
|
|||
Jammer, weer niks.
Ach ja, des te fijner als ik 'm dan eindelijk te pakken heb. Lekker avondje voetbal kijken dan maar. |
|
|||
|
|||
Vanaf het begin trouw elke dag gereserveerd en elke dag weer meer geïrriteerd bij geen mailtje. Had er inmiddels geen vertrouwen meer in, maar toch maar doorgezet en nu eindelijk raak, 64 gig zwart. Het is en blijft een kutsysteem, maar de aanhouder wint dus toch...
|
|
|||
|
|||
Beet. Eindelijk de 5, 32, zwart. Morgen tussen 4 en 5 ophalen!
|
|
|||
|
|||
De reservering is al weg....
Mocht het me weer lukken, dan post ik weer een berichtje! Citaat:
Laatst gewijzigd door pro; 07-11-12 om 11:40. |
|
|||
|
|||
Nieuwe tactiek aangenomen vanaf vandaag bestelling bij gsmpunt geannuleerd na te horen dat ze de iphone 5 verwachten over 3 weken. Direct besteling geplaatst op officiele apple online store. En vanaf nu elke dag blijven reserveren met hoop dat ik hem toch eerder krijg dan de 3-4 weken van de apple store online zodat ik die dan kan annuleren. Hopelijk vanavond raak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 17:15 ---------- Moet er wel zeker van zijn want ik wil best twee iphones hebben, maar niet 1340 euro lichter zijn..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar je kan volgens mij nog iets van 3 weken annuleren.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zit dat met de betaling dan en je geld terugkrijgen, wat is het termijn daarvoor bij annulering? Of bestel je hem op rembours en je dus helemaal geen kosten hoeft te maken?
|
|
|||
|
|||
Je kunt niet op rembours bestellen bij apple store en de termijn is annuleren voordat je het ontvangen hebt
|
|
|||
|
|||
Oke, duidelijk. Hoe lang duurt het dan ong voor je je geld terug hebt bij een annulering?
|
|
|||
|
|||
Weer geen mail!
|
|
|||
|
|||
Ik wel, maar in Koln maar kan helaas morgen niet!!
|
|
||||
|
||||
Ik ook
2x 16 Amsterdam Ff trouwens wat anders Die Apple medewerkers zijn ook wel stelletje bijelkaar Erg vriendelijk hoor maar Jezus, sommige kunnen niet eens normaal optellen Echt hoog opgeleid hoef je niet te zijn om daar te werken |
|
|||
|
|||
Hier ook weer niets..
|
|
|||
|
|||
Weer niks.
Haha, het lijkt alsof de 32GB versie niet eens wordt geleverd Nou, lekker voetbal kijken dan maar en morgen weer reserveren. |
|
||||
|
||||
Got Maillllll
2x zwart 16GB Je artikelen zijn gereserveerd. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|