iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SuperfastJellyfish Ik heb een privé-bericht verstuurd. En iemand blij kunnen maken geloof ik, veel plezier ermee!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
blij kunnen maken met wat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moest me identificatie laten zien vanmorgen...een medeforummer die de andere heeft opgehaald echter niet. Ontwijk in de store dus de verkoper die ik had, je kan letterlijk niet om hem heen, het is een grote zwaarlijvige knul!! |
|
|||
|
|||
de ene moet zich dus wel legitimeren en de ander niet blijkbaar
|
|
|||
|
|||
Ik hoefde ook geen id te laten zien, op goed geluk dus voor 'superfastjellyfish'
|
|
|||
|
|||
heb nog nooit een reserveren kunnen ophalen aangezien ik dat mail niet heb gehad, maar zie op forum diverse berichten van die ene laat het wel zien de ander niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe heet die gene dan is wel goed om te weten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen maar weer proberen te reserveren voor een zwarte 32 Gig.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog mensen geïnteresseerd in reservering???
Heb nog 1 2 x 16 wit |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dus geen beleid bij de Apple Store. Verkopers doen wat ze zelf goed vinden. |
|
|||
|
|||
Tom ben je er nog ?
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag heb ik de reservering van 'mensma' opgehaald. Ik hoefde mij niet te legitimeren.
Ik zag op de iPad van de verkoper dat er vandaag 96 bestellingen opgehaald kunnen worden. Ik vroeg daar ook naar, en toen zei hij dat dat niet alleen iPhones zijn, maar ook andere Apple producten zoals iPads en dergelijke. Maar het grootste deel zijn iPhones. De iPhones komen mondjesmaat binnen en hij had nog geen verwachting van wanneer er weer voldoende op voorraad zouden zijn. |
|
||||
|
||||
Hij is vergeven bous
|
|
||||
|
||||
wat een drukke weekend mensen... word gek van iPhone
Eergister iPhones opgehaald in Oberhausen en Adam Gister iPhones gehaald in Oberhausen en Adam.. En vandaag weer iPhones ophalen in Oberhausen en Adam.... Me fam is groot man
|
|||
|
|||
En hoe kom jij zo snel aan zoveel als ik vragen mag
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|