iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer het hier vandaag met 9 mails wie weet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik probeer het hier vandaag met 9 mails wie weet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat een theorieën allemaal. Gisteren ochtend 1x gereserveerd rond 10.00 uur en om 20.52 uur een mail dat ik vandaag een witte 16 GB los mocht ophalen.
|
|
|||
|
|||
Op de witte heb je ook altijd meer kans omdat die minder gewild is en vaak hebben ze veel van de 16gb maar juist de andere modellen niet dus met een 16gb wit maak je ook het meeste kans. En natuurlijk heb je ook veel geluk gehad haha.
|
|
|||
|
|||
Oh ik heb op het laatst steeds voor "vast" en voor "simlockvrij" gedaan en toen ik mail had vroegen ze in de store: heb je los of vast gereserveerd? En toen zei ik los en toen zei hij oke
|
|
||||
|
||||
Vandaag naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Ze hebben de iPhone 5 gewoon op voorraad! Heb de mijne daar omgeruild voor een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Ik voel dat het vandaag me lucky day word dan heb 5x gereserveerd voor vast en 4x voor los, als ik nu geen mail krijg is dat erg raar...
EDIT: Zijn overigens wel allemaal 64gb zwart reservaties hopelijk hebben ze die |
|
||||
|
||||
Ik ben ook benieuwd vandaag
Ik ben in vorm laatste tijd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aantal
Van mezelf natuurlijk Vriendin Oma soms ;-) Beetje creatief zijn ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2012 om 20:31 ---------- Wat ik trouwens echt niet snap Zijn er nou nog echt mensen hier die aan het wachten zijn op een mail omdat ze er zelf nog niet 1 hebben????? Voor die paar tientjes meer had je er toch al lang 1 kunnen regelen? |
|
|||
|
|||
Zeker meer dan mij? (9) en trouwens hoelaat komen de mailtjes ookalweer aan?
En ik heb er geen gezien voor paar tientjes meer wel paar 16gb's maar ik zoek 64gb en als t echt moet een 32gb |
|
|||
|
|||
pffff ..weer niets......
|
|
|||
|
|||
JAAAA IK HEB MAIL NA 6 weken!!!
iPhone 5 64 GB zwart! |
|
|||
|
|||
Beetje late reactie maar ik had afgelopen vrijdag ook eindelijk raak, zaterdagochtend mijn 16G zwart opgehaald.
Eindelijk gelukt na 6 weken elke dag weer, succes voor de overgebleven mensen. |
|
|||
|
|||
PFFFF, 9 mail adressen en NIKS... en zo te zien sont met zijn 10 mail adressen ook niks. Serieus man wat is dit :S:S.
|
|
|||
|
|||
Weer niets.... En waarom ik er niet 1 van marktplaats haal!
A. Ik heb een bon op naam nodig. B. Ik weiger iemand geld te betalen voor iets dat ik ook kan. |
|
|||
|
|||
Wat wil je ook op zondag, dan gaat hooguit de geannuleerde toestellen van vandaag er weer uit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
A. kan geregeld worden. Dat is makkie.. B. als je hem zo graag wilt, dan weiger niet zomaar
|
|||
|
|||
Ik mag dus morgen mijn iPhone 5 64GB zwart ophalen. Kan ik gewoon vragen of ik er een Hi nano simkaartje bij kan krijgen? Hoe deden jullie dat?
Laatst gewijzigd door Willem...; 12-11-12 om 09:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mensen lezen Apple Medewerkers lijst af en zeggen die naam en krijgen iPhone mee.... dus opgepast Nee... je kan dat niet vragen zomaar.. Ze hebben wel Nano SIm om je iPhone ten eerste te activeren! Valt de drukte mee(en geloof me tussen 17u en 20u is apple store afdeling personal configuration zoo druk) dat heel misschien die medewerker geen tijd heeft een Nano Sim voor je te regelen en je nummer te porteren naar nieuwe sim door bij provider de aanvraag te indienen.. HEb je geluk is het rustig of medewerker is zeer zeer behulpzaam.. Dan helpt hij/zij je graag.. Laatst gewijzigd door scoop1; 12-11-12 om 09:47. |
|
|||
|
|||
Net gebeld, kan em ook zometeen gewoon bij de opening om 10 uur ophalen. Was geen enkel probleem volgens medewerker, krijg er ook een Hi nano Simkaartje bij dus nu lekker bivakkeren hier voor de Store en zometeen direct ophalen
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|