iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door darkrich Zucht... We gaan al de 6de week in met dezelfde shit elke dag... Kan me voorstellen dat je daar moedeloos ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ook, 6e week, still going strong
:') |
|
|||
|
|||
vandaag weer proberen. wie weet misschien ben ik die enige die nog geen ip5 heb. wie weet misschien wordt het mijn dag vandaag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het verschil tussen abonnement en sim-only + los toestel schandalig groot.
Stel je verbruikt 300 minuten en 500MB data per maand, en ik zou een 2-jarig scenario tussen Vodafone en Simyo maken (voor de Iphone 5 16GB): Vodafone Prijs toestel: €129 Aansluitkosten: €30 Totale korting binnen contract: 12x €15 = -€180 Abonnementskosten: 24x€60 = €1440 Totale kosten Vodafone 2 jaar: €1419 Simyo + los toestel Prijs toestel: €670 Aansluitkosten: €15 Totale korting binnen contract: €0 Abonnementskosten: 24x€14,50 = €348 Totale kosten Vodafone 2 jaar: €1033 Verschil van €1419 - €1033 = €386 Die €386 is in mijn ogen niets anders dan een verkapte toeslag die je over de looptijd van je toestel betaalt door domweg een zeer onvoordelige financieringsregeling te treffen met de winkelier. Je telefoon kost dus in feite geen €670, maar €1056 omdat je niet wilt inzien dat er verkapte kosten aan verbonden zijn. |
|
|||
|
|||
Desteef je vergeet iets...
De snelheid die krijgtis anders en heb je wel vergelijkende bundels gepakt? |
|
|||
|
|||
Net gebeld naar de Apple store en ze hebben alleen toestel met een abo op voorraad. Ik word er ook langzamerhand moe van, heb mijn Iphone 6 weken geleden besteld en krijg elke keer stomme smoesjes te horen van Phoneshop.
Ik heb jammer genoeg pas nadat ik besteld heb allerlei slechte verhalen gehoord over de levertijd en toestellen van hun. Ze communiceren nauwelijks en volgens de laatste bericht zou het nog 2 tot 3 weken duren...... vrienden van me hebben hem al terwijl ze hem later besteld hebben en ik heb nog een zogenaamde VIP service genomen nou lekker VIP !!@#$$@@ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou die phoneshop-besteling lekker laten zitten als jou was
|
|||
|
|||
Vandaag mn iPhone 5 Zwart 16GB opgehaald bij de Apple Store, simlock vrij!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan uit eigen ervaring zeggen, probeer hoop te houden.
Het is inderdaad veel gaver om het toestel op te halen dan online te bestellen. Het is aparte ervaring, je wordt echt als een "klant behandeld" Ze regelen alles voor je, zelfs de backup terug zetten van je eigen toestel als je dit niet zelf kan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog een half uurtje tot mijn onsterfelijke hoop nog een dreun krijgt van de realiteit zoals elke afgelopen avond om 21:00 sinds een aantal weken, maar ik zal niet opgeven en minimaal 12 uurtjes later weer braaf reserveren.
Spannend! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En weer niets!
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|