iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Yey ik kan hem morgen ook komen halen, vanochtend 9:02 uur gereserveerd (zwart 16 gb) kreeg vanavond 19:52 uur een mailtje gekregen. Nu alvast tomtom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yey ik kan hem morgen ook komen halen, vanochtend 9:02 uur gereserveerd (zwart 16 gb) kreeg vanavond 19:52 uur een mailtje gekregen. Nu alvast tomtom instellen haha
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Precies, heb om 9.00 besteld, zwarte 16gb. Geen mail gekregen!!
Duidelijk dus gewoon loten, *** apple |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas moet ik je teleurstellen. De 1 is voor mezelf en de ander gaat naar me broertje.
Ondanks de teleurstelling succes met reserveren |
|
|||
|
|||
Helaas, ik had ook 16gb zwart gereserveerd om 9:01 maar ik was vast al te laat haha.
Gefeliciteerd voor de rest! Ooit kom ik aan de beurt |
|
|||
|
|||
Zo duidelijk vind ik dat nou ook weer niet. Iedereen die hier een mailtje heeft gehad heeft gereserveerd om 9:00, 09:01, 09:02. Veel later heb ik ze niet gehoord of gelezen.
|
|
|||
|
|||
Ik had eveneens om 9:00 de reservering voor een zwarte 32gb afgerond (zonder abonnement). Helaas ook geen email ontvangen !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien heeft de eerste te vroeg besteld. Dus voor 9:00, en daarom niet meegenomen. De site gaat open om 9:00 lokale computertijd. Misschien bij mij ook, ondanks dat ik zeker weer dat het 9:00 was op m'n iphone, welke goed loopt mbv internet. Morgen toch maar gokken op 9:01. Dus we moeten weten welke Tijd de appleservers hebben. |
|
|||
|
|||
Weet ik niet zeker. Ik heb ook om 09:00 gereserveerd maar geen mail ontvangen. Dus als iemand om 09:01/09:02 heb een bevestiging ontvangen mag lekker morgen genieten van zijn iPhone maar ik cind het niet 100% zeker dat het geen loting was
|
|
|||
|
|||
16GB wit simlockvrij, rond 9:05 gereserveerd en om 19:52 mail. De 16GB zwart is er niet van gekomen.
Ik dacht ik meld het even voor alle Apple-watchers hier. |
|
|||
|
|||
De volgorde is inderdaad uiterst merkwaardig. Loten lijkt ook uitgesloten aangezien alles toch wel heel dicht bij 09:00 licht.
Denk toch dat het met lokale / server synchronisatie van tijden te maken heeft. Misschien een ICT-expert die hier wat meer over kan vertellen? Al gaat dat misschien wat ver voor een smartphone waar je alsnog 670€ voor moet neerlappen Die rage met iedere nieuwe release blijft toch weer apart... Overigens lees ik net op Tweakers iemand die smiddags via een belletje naar Amsterdam een iphone had gereserveerd vanwege computerproblemen thuis. Deze persoon heeft vervolgens gewoon een mailtje gekregen om er morgen 1 op te halen. Het wordt steeds gekker. |
|
|||
|
|||
Ik denk inmiddels ook dat het random is. Dat er relatief veel gelukkigen tussen zitten die rond 9 uur gereserveerd hebben komt misschien gewoon omdat dat het moment is dat de grootste groep de reservering plaatst.
(en zeker de mensen die hier op het forum zitten) |
|
||||
|
||||
Ik mag er ook 1 ophalen
Om 06:00 besteld ...pc tijd aangepast |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Staat een linkje in de mail ophaaltijd wijzigen) Dus al die mopperaars over de tijd kijk eerst of het anders kan via dat linkje |
|
|||
|
|||
Ik heb er net een 64 GB zwaet gereserveerd en de tijd op mn iPhone verandert naar 9:00 zaterdag 6 oktober, kijken wat er gaat gebeuren....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat niet om de afhaaltijd van de iPhone, maar om het tijdstip van online reserveren. Tip voor de volgende keer, Roos: lees eerst de posts even door voor je wat zegt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfff idd slecht gemaakt dit hoor. Net getest en je kan nu al reserveren voor 6 oktober
|
|
|||
|
|||
Er waren er zat die ook commentaar op het tijdstip van afhalen hadden
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|