iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja wij houden de hoop er wel in hoor :')...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja wij houden de hoop er wel in hoor :')
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik heb 3x gebeld nu..
3x vershillende verhalen gehoord.. echt frustrerend.. twitter: @aviidotcom
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze klinken ook echt allemaal heel geïrriteerd door (zeer waarschijnlijk) constant dezelfde vraag die ze van de bellers krijgen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je stelt trouwens wel net steeds iets andere vragen. Eigenlijk moet je even de vragen die je wilt stellen opschrijven en ze op exact dezelfde wijze stellen. Zoals b.v. : hebben jullie voorraad voor de reserveringen binnen gehad vandaag, zo nee verwachten jullie deze. |
|
|||
|
|||
Ook handig om even tussendoor te lezen (wat er waarschijnlijk al genoeg doen)
iPhone 5 nu toch te reserveren in Nederlandse Apple Store - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen woensdag een iphone 5 bij studentmobiel besteld en deze is een dag later (gisteren dus) bezorgd.
Ik snap er niets van, maar ben wel blij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha lesje ondervraging
Weet je wat ook slim is als ze ten eerste gewoon duidelijk zijn tegen klanten bv op site zetten of allemaal 1 verhaal vertellen. Ander manier is een telefonisch vragenlijst maken bv hebben we voorraad? Toets 1 en hoor: dat is elke dag maar afwachten, wil je echt zo graag 1 blijf elke dag reseveren en wie weet heb je er de dag erna 1. |
|
|||
|
|||
nee gewoon een los toestel (ik had al een simonly abb.)
|
|
|||
|
|||
Prijzen studentmobiel los toestel:
Apple iPhone 5 16GB € 762,- Apple iPhone 5 32GB € 878,- Apple iPhone 5 64GB € 1001,- Wie o wie legt mij het stukje ´student´ van deze website uit? wat een belachelijke prijzen! |
|
|||
|
|||
Net ook maar even gebeld. Voor abbonnement hebben ze een aparte voorraad. Je kan zo langskomen en er 1 afsluiten, reserveren is niet nodig. Daarnaast werd mij ook verteld dat het reserveringssysteem alleen voor los is, waarop ik uiteraard antwoorde met het feit dat er wel degelijk een keuze moet worden gemaakt tussen los en met abbo? "Nee, reserveringssysteem is alleen voor los". Ok...
Er is wel degelijk voorraad binnen gekomen, maar ze had geen idee of dit naar de losse verkoop ging. (heb wel een beetje hoop aangezien er voor de abbo's genoeg voorraad lijkt te zijn) Op alle andere standaard interessante vragen kon ze alleen maar zeggen: "daar kan ik op dit moment niets over zeggen". Was gelukkig wel een aardig vrouwtje |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Abbo's zijn goed leverbaar, zo eentje halen.
|
|
|||
|
|||
Kan je bij de Apple Shop trouwens voor alle Providers een abbo afsluiten?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
succes maar ik neem geen abo gekkk
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2012 om 13:02 ---------- Citaat:
HI Vodafone Telfort T-Mobile die ken ik |
|
|||
|
|||
Ok bedankt.
|
|
|||
|
|||
Nog iemand langs geweest bij de Apple store en een ander verhaal gehoord ofzo?
Ik mis de continue status updates en toenemende verwarring een beetje vandaag |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|