iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) laatste half uurtje. kom maar Apple. Maak de mensen blij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laatste half uurtje. kom maar Apple. Maak de mensen blij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen die in Oberhausen gereserveerd hadden kregen pas 5 voor 9 bericht.. Kan dus nog vanalles gebeuren!
|
|
|||
|
|||
Ik ga de store maar 'ns bellen.
|
|
||||
|
||||
Toch voel ik weer een "dode mus" aankomen...
|
|
|||
|
|||
We hoeven geen e-mails meer te verwachten. Helaas.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
rare berichtgeving van die apple store soms..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vroeg naar of mensen die het reserveringssysteem hebben gebruikt vanavond nog bericht zouden krijgen. Ze zei van niet. Ik vroeg toen nog of ze met abo's en zonder allebei niet hadden en zouden krijgen en ze zei van niet. Ik herhaalde toen nog "dus mensen die gereserveerd hadden krijgen geen mail meer vanavond" waar ze nee op antwoordde.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik begin nu toch wel echt een beetje boos te worden.
Onduidelijke berichten, tegenstrijdige verhalen en uiteindelijk zijn het allemaal dode mussen. Dat zo'n groot bedrijf met zo'n goede naam je zo laat hangen zeg.. Slechte reclame dit.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
^ dat is het eigenlijk hè, ze kunnen ons alles maken. We willen/kopen die telefoon toch wel..
|
|
|||
|
|||
En we zijn weer genaait
|
|
|||
|
|||
Ach de iPhone loopt toch niet weg, mn 4 werkt nog altijd naar behoren en de periode naar een iPhone 5 toe is altijd leuker dan dat je em straks gewoon hebt. Ik vermaak me wel
|
|
|||
|
|||
Jammer, maar had me er opzich wel op voorbereid, wie weet morgen
|
|
|||
|
|||
het is wel zo dat ze in oberhausen pas om 20:55 mail kregen, je weet het nooit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dus wel echt een nieuwe telefoon nodig :') |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|