iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 neem me niet kwalijk.. maar ik vind dat echt niet eerlijk!! als ik 9u in de rij ga staan bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De reserveringsperiode zit er op, even de dag samenvatten:
Er is voorraad - Er is geen voorraad Er wordt geloot - Er wordt niet geloot Er wordt op volgorde geloot - Er wordt at random geloot Loten is eerlijker - Reserveren is eerlijker Wie het weet mag het zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En stemmingmakerij? Ik wil ook een iPhone dus chillout! Ik vertel alleen wat ik 2x telefonisch kreeg verteld door twee verschillende personen. Don't blame me, blame Apple ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:12 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanaf nu graag geen genozel meer over de vraag of er geloot wordt of dat het op volgorde van reservatie is.... basta
Inderdaad willen we nu gewoon weten wie een mailtje krijgt en wanneer er gereserveerd is
|
|||
|
|||
gvd... kijk net in mijn Gmail... mailtje van iCentre... Hart maakt een sprongetje...
Is het een f*kking nieuwsbrief!! 2x Nou ja, mailadres is dus in ieder geval doorgekomen bij het reserveren... PS: Oh, enne, ik ben trouwens Ezra. Ben al een tijdje lid van het forum, maar zie tot mijn schaamte dat dit pas mijn eerste post is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
offtopic.. dat klopt je bent sinds 19-02-2010 lid dit is je 1e comment ...
|
|||
|
|||
[QUOTE=roeliej92;832594]Dude chillex. Loten bedoelde ik niet. Ik bedoelde in volgorde van reserveren. Mijn excuses!
En stemmingmakerij? Ik wil ook een iPhone dus chillout! Ik vertel alleen wat ik 2x telefonisch kreeg verteld door twee verschillende personen. Don't blame me, blame Apple @roeliej92: ik bedoelde het niet kwaad hoor, jouw post was zo in tegenspraak met een post van Willem een aantal posts daarvoor dat ik het even niet kon laten om wat olie op het iPhonevuur te gieten. Iedereen die met de Applestore belt krijgt een ander verhaal, ze weten het zelf dus ook niet meer. Dat houdt de spanning erin. En wij maar lekker wachten op dat ene e-mailtje. Net Sinterklaasavond toen je nog 5 was. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook bij iCentre eentje gereserveerd, dus dit was voor mij dubbel bummer.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, bedenk in alle opwinding nu pas dat dit van iCentre komt en niet van de Apple Store. Nou ja, vol goede moed maar weer regelmatig de Gmail checken. Succes allemaal! |
|
|||
|
|||
Niemand nog een mailtje ontvangen?
|
|
|||
|
|||
Hier niet...
|
|
|||
|
|||
hier ook niet
|
|
|||
|
|||
En hier ook niet. En Lieve moeders ook niet ;D
|
|
|||
|
|||
Ik vrees weer 't ergste
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
21:00 uur toch?????
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|