iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gollem Zegt iemand met een iphone 5 ............. Ha ha ha. Snap het wel Poert. zit zeker wat iets met je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ha ha ha. Snap het wel Poert. zit zeker wat iets met je menig. Natuurlijk is er een sprak van fastratie,maar ik vind dat Apple kan iets meer vertellen over wanneer zou de iphone beschikbaar zijn en niet alleen maar via de reservering pagina. Misschien handig als ze tegen hen klanten kunnen zeggen wanneer ze weer volledig op voorraad zouden hebben. ok via apple online kan je zien dat je 3-4 weken moet wachten. maar ja over een maand zouden we allemaal lachen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nou ik heb op met zeuren en ga lekker wachten totdat hij gewoon normaal te koop is. Laatst gewijzigd door gollem; 05-10-12 om 00:21. |
|
|||
|
|||
Ik snap de reacties ook wel, pure frustratie, maar je moet het eigenlijk gewoon relativeren. Die losse toestellen leveren gewoon minder op dan die met abonnementen, dus dat gaat voor. Ik heb er eentje online (64GB Zwart) besteld, die krijg ik uiterlijk 29 oktober. Heb ik dus een maand moeten wachten. Maar wel elke dag eventjes 1 minuutje om 9 uur 's ochtends toch even proberen om hem via de store in Amsterdam te krijgen. Ik zit dus in hetzelfde schuitje.
Maar gaan lopen roepen dat je genaaid wordt en over klant-onvriendelijkheid komen, gaat toch een beetje te ver. Waarschijnlijk weet Apple zelf niet eens wanneer ze kunnen uitleveren, rekening houdend met bepaalde prioriteiten. Dat je via een reserveringspagina plotseling eerder aan de beurt bent dan een online bestelling. Of dat je hem met abonnement eerder hebt dan zonder. Ook ik zit elke dag toch een beetje rond te kijken of er al wat gebeurt, en ook ik lees de berichten die mensen elke keer posten als ze een willekeurige medewerker aan de lijn hebben gehad. Maar wat ik nu wel wijzer ben geworden is dat jullie en in zekere maten "wij" elkaar gek maken. Ja, er is veel onduidelijkheid, ja het had beter gekund, maar jongens, zeg nou eerlijk, de aanloop naar jouw eigen iPhone, dat moment dat je hem in je handen kan nemen, is stiekem toch wel leuk. Dit is precies een van de krachten van Apple. Samsung zou willen dat mensen gaan overnachten (!) voor een telefoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerlijk dat is ook waar. |
|
|||
|
|||
jongens het is donderdagavond, pak een biertje, haal een biertje in de kroeg, geniet ervan, en de iphone is al snel weer een dagje dichterbij!
|
|
|||
|
|||
Daar gaan we weer..
|
|
|||
|
|||
Nieuwe ronde nieuwe kansen, meteen gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Pas 9:01 gereserveerd, ging nogal bout op m'n iphone :')
|
|
||||
|
||||
Haha, ik heb ook weer gereserveerd in Amsterdam, Oberhausen en Keulen
|
|
||||
|
||||
ik ook.. het is nu afwachten
|
|||
|
|||
Weer gereserveerd in Amsterdam en Oberhausen, dit keer wel om 9:00 precies
|
|
|||
|
|||
ook ik weer bij amsterdam en oberhausen deze keer ... zal wel weer niets worden denk dat je in de staatsloterij meer kans maakt
|
|
|||
|
|||
Gaat iemand vandaag bellen of er voorraad is ?
We maken ze helemaal gek denk ik |
|
|||
|
|||
Ik moet altijd zolang in de rij staan bij die telefoon dat ik denk dat wij echt niet de enige idioten die steeds om voorraadstatus vragen. Denk dat het op dit moment de meest binnenkomende vraag is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb gister ook minimaal 20 minuten in de wacht gestaan.. |
|
|||
|
|||
Ik doe vandaag ook weer mee aan de gratis loterij!! 9:00 sharp...
Nou ja, "gratis".... alleen zolang ik geen mail krijg natuurlijk! |
|
|||
|
|||
ook hier om 9u bij ams en ober, misschien deze keer goed
|
|
|||
|
|||
bijna vergeten weer een nieuwe poging te doen..... 09:03 zal wel te laat zijn
|
|
|||
|
|||
Apple store staat offline. misschien komt iphone 6.
|
|
||||
|
||||
NET GESPROKEN MET APPLE AMSTERDM,,
HIJ BEWEERT DAT ER VANDAAG VOORRAAD IS GEKOMEN, MAAR NIET VOOR DE STORE VERKOOP, PUUR VOOR DE RESERVERINGEN... EN DE MENSEN DIE VANAF 09U RESERVEREN MAKEN GROTE KANS..... (dat lijkt me zo een standaard zinnetje sinds kort bij Apple) Laatst gewijzigd door XIII; 05-10-12 om 11:08. Reden: Opschonen |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|