iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Jongens Ik ga zo die kant op Kom maar op met jullie vragen Wat willen jullie weten? Of we vanavond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kunnen ze geen levensgroot bord op het leidscheplein hangen met de tekst: "Apple Store betreden en vragen om een Iphone 5 met abbo? DOE HET NIET!" |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Uiteraard wil ik graag weten of er vandaag weer nieuwe voorraad voor de losse verkoop is binnen gekomen. Maar ik betwijfel of je daar een fatsoenlijk antwoord op krijgt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist me iPhone daar opgehaald. En voor jullie nagevraagd of er nog voorraad was. Medewerker zei dat er genoeg voorraad was voor abbo's maar voor losse verkoop is er niks meer. Dus ik acht de kans klein voor diegene die het los willen kopen dat ze een mail krijgen.
|
|
||||
|
||||
oh jee.... na zolang wachten en proberen via reserveren scoor je eindelijk een iPhone. Rij helemaal naar Amsterdam en dan maak het volgende mee:
Citaat:
|
|||
|
|||
Ben vanmiddag in de Apple Store Amsterdam geweest. Er was nog voldoende voorraad, maar toen ik zei dat ik een Vodafone Zakelijk abonnement had (om te verlengen) was het feest meteen over. Zakelijke abonnementen kunnen ze niet verlengen. Teleurstellende ervaring.
Heb nu wel goed de iPhone 5 kunnen bekijken, de witte vind ik in het echt veel mooier dan op foto/film. Bij de zwarte was dat juist andersom, die viel een beetje tegen. Gekkenhuis verder, druk druk druk. Laatst gewijzigd door wouwout; 06-10-12 om 18:26. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=scoop1;833842]
Ik heb zojuist mijn iphone 5 32 gb opgehaald. Ik heb 3 iphones mogen uitpakken. De eerste 2 hadden beide last van scuffing terwijl de eerste niet eens opstartte...De derde was enigzins schadevrij... Trouwens er wordt aangeraden om te blijven reserveren. Maar mijn excuses voor het openen van 2 iphones , die worden immers niet meer verkocht, tenzij je het niet erg vindt om 800 euro neer te leggen voor een beschadigd toestel... /QUOTE] Maar waar halen ze dan ineens die 2 extra iPhones vandaan? Laatst gewijzigd door alvani; 06-10-12 om 18:52. Reden: Sorry, dat quoten op een iPhone gaat niet helemaal lekker. Krijg 't ook niet meer aangepast |
|
|||
|
|||
Uit de "abonnementen voorraad" waarschijnlijk, aangezien die er genoeg zijn
|
|
||||
|
||||
Kneiters, ik heb m'n 4s verkocht vorigeweek, ik heb m online besteld en elkedag stipt 9 uur gereserveerd maar helaas!
Hopelijk hoor ik vanavond iets! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had mijn iPhone 4s 16GB Zwart swap toestel 2 weken oud verkocht voor 400,-
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je trouwens met scuffers? out of de box beschadigingen?
|
|
|||
|
|||
Iemand al een mail ontvangen?
hier iig nog niet. |
|
|||
|
|||
Nog geen email helaas, maar kan nog. Bedankt voor gesprekken uploaden Scoop
|
|
||||
|
||||
nee nog geen mail...
ik denk vanaf 19.50u beginnen de 1e mail meldingen binnen te komen.. wachten het nog ff af :-( |
|
|||
|
|||
nog steeds geen mail, ik pies alweer ernaast
|
|
|||
|
|||
Kan nog tot 21u
|
|
||||
|
||||
officieeel tot 20.55u. En dan is het EINDE
(het kan zijn dat mensen hem later ontvangen, drukke mail server, maar Apple Stuurt de Laatste afhaalbericht niet later dan 20.55u. Bevestigd door Apple Ierland die ik vandaag aan de lijn had voor Support) (Zn Nederlands was perfect) Laatst gewijzigd door scoop1; 06-10-12 om 20:58. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|