iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) en weer een 'lot getrokken' ben benieuwddd of er voorraad is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en weer een 'lot getrokken'
ben benieuwddd of er voorraad is |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga vanmiddag naar de Apple Store voor oordopjes, ik zal dan gelijk vragen of er vandaag iPhones binnen zijn gekomen. Tenzij iemand zich geroepen voelt te bellen natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb wel gister een mail gehad!
ik kan vanavond een iphone 5 32 gb wit ophalen in Oberhausen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2012 om 10:51 ---------- ook maar eens bij oberhausen gereserveerd, misschien wil dit weekend mn vader er wel naar toe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moet je ook niet reserveren....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net gebeld met de Apple Store en er komt deze week geen voorraad meer. De medewerker gaf aan dat reserveren vanaf volgende week pas weer zin zal hebben, tenzij je kiest voor een Apple Store in bijvoorbeeld Oberhausen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik blijf het dus gewoon proberen! |
|
|||
|
|||
Dat is je goed recht. Het leek me wel zo netjes deze boodschap met jullie allen te delen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zolang je maar niet post dat je 60 keer gereserveerd hebt!
|
|||
|
|||
Ook gebeld met Apple Store, medewerker zei dat er gewoon voorraad blijft binnenkomen, mondjesmaat. En dat er een grote kans is dat het op die manier lukt... @Knobs, jouw medewerker lijkt me meer kijk op de zaak hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien wil Knobs zijn reserveringskansen vergroten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Apple Store in Oberhausen, heeft die voorraad? Zo ja ga ik er zaterdag misschien naar toe.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...hausen-79.html |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|