iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rekkie misschien toch ook maar is bellen, zou nl gister een iphone kunnen komen ophalen (reservering + bevestiging), ging niet door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"Rekkie zegt u? Nee meneer Rekkie, ik kan hier niets vinden over een Iphone5 voor u... probeert u anders te reserveren op de site, we krijgen er elke dag heeeeeel veel binnen dus u heeft dan zeker een Iphone5... nou dag he! "
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat?? ben je er dan voor niks heengereden?
|
|
||||
|
||||
Als dat zo is, kun je ff vragen naar de manager, omdat je daarvan niet bent gediend...
Je krijgt dan een €20 itunes kaart aangeboden
|
||||
|
||||
hij had bevestiging maar had smorgens telefoontje gehad dat ze niets hadden binnengekregen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee dat gelukkig niet, ik werd 2 uur voor de afspraak gebeld dat de afspraak niet door kon gaan.
inmiddels ook maar eens gebeld en volgens de medewerker waren er nog geen leveringen geweest, en moest ik nog maar even wachten ik begin me steeds meer af te vragen of ik niet gewoon weer gewoon elke dag een reservering moet plaatsten, heb er weinig vertrouwen in dat ze me ook daadwerkelijk gaan bellen....... |
|
|||
|
|||
Als het echt zo is dat een groot aantal toestellen i.v.m. lichte schade niet worden geaccepteerd, dan is het logisch dat ze niet iedereen kunnen leveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel mooi ***** voor je man!! En schandalig hoe ze met hun klanten omgaan!! |
|
|||
|
|||
Gisteravond besteld met nummerbehoud (van hi naar Vf) morgen tussen half 9 en 13:00 iphone zw 32 gb aannemen van de koerier. Hopen op een schadevrije
|
|
|||
|
|||
En als je ziet om voor inie minie dingen een toestel terug gegeven word denk ik soms je kan mutsen maar ook mierenneuken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ben ook wel benieuwd of iemand vanavond een bevestiging krijgt. |
|
|||
|
|||
Nou, maar hopen op de reserveringen in Keulen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog geen mailtje gehad, even afwachten of we rond 20:50 een mailtje krijgen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat is idd ***** ja, maja...die 3g is ook niet vooruit te branden. Wat 4 jaar vooruit uitmaakt in de smartphone branch, niet normaal
|
|
||||
|
||||
gebruiken jullie allemaal die sterretjes of gaat dat automatisch als je ***** of *** zegt!
EDIT: Ok vraag beantwoord! |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|