iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertpo Ik heb ook niet via VF besteld, maar via Coolblue. Daar is de 32 gb zwart namelijk gewoon op voorraad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou dan gooi ik hem er nog maar een keer op. Bij de mediamarkt kun je zo 1 ophalen met een abbo!! in ieder geval in leeuwarden. ben ik gister nog geweest!
Alle soorten en maten op voorraad!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet mij wel hebben he niet zo mopperen joh... nergens voor nodig |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij voorbaat dank, Grote Jan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Statistiek
Supply shortages notwithstanding, 59 analysts predict 26.3M (mean) iPhones sold in Q4
Apple has been selling iPhone 5′s as fast as they can make them since its mid-September launch. However, pre-order delays and retail shortages related to manufacturing troubles meant Apple was a little shy of the 10 million units predicted by analysts for opening weekend. We know Apple sold at least 5 million iPhone 5 units during the first three days of its retail launch starting Sept. 21. With a slow start and strong finish to the quarter ending on Sept. 29, today we get estimates from 59 analysts predicting iPhone sales for Q4 courtesy of Fortune. Apple is set to announce earnings for Q4 later this month on Oct. 25. The average of the group is 26.3 million units, just slightly over the 26 million Apple sold in Q3 2012 (pros in blue, amateurs in green):
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze is ook wel leuk hahaha Morgen nieuwe kansen! |
|
||||
|
||||
Poert = Kleine Jan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 09:16 ---------- goh, ben echt benieuwd wie er gereserveerd heeft en wat......... |
|
||||
|
||||
Me man..
2x white en 2x black 16GB 2x white en 2x black 32GB |
|
|||
|
|||
Ben afgelopen zaterdag(14-10-12) naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Had namelijk vrijdag via de site gereserveerd en geen mail gekregen, dus maar op de gok naar A'dam gereden!
Heb een zwarte 16GB Iphone 5 met abbo verlenging mee gekregen. Het enige wat hij mij toen vertelde was dat de witte 16GB erg snel ging en bijna niet meer op voorraad was. Maarja dat van de witte was dus zaterdag hoe het er nu voor staat geen idee! Kan wel zeggen dat ik zowel de service als met de telefoon erg blij mee ben, is ook me eerste Iphone. Heb er zo'n 2uur gezeten bij de store en alles werd me uitgelegd en geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
@FlyingTiger Dat is leuk voor het geval je een abonnement afsluit. De meesten hier wachten op het wonder dat er een los toestel bemachtigd kan worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@desteef
Ik begrijp je reactie, maar deze topic is niet alleen bedoeld voor het mededelen dat je een los toestel reserveerd, maar ook hoe je ervaring was of iets dergelijks bij de Apple Store in Amsterdam |
|
|||
|
|||
iemand nog gebeld vandaag?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|