iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou er eigenlijk ook al vrij vroeg zijn, ben ook afhankelijk van ov en woon onder Den Haag. Ben dus al rond half 1/half ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wou er eigenlijk ook al vrij vroeg zijn, ben ook afhankelijk van ov en woon onder Den Haag. Ben dus al rond half 1/half 2 met m'n campingstoeltje en paraplu te vinden voor de Apple Store!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga toch maar in plaats van 8 uur om 12 uur. 12 uur lang wachten is me toch iets te lang! |
|
|||
|
|||
Ja 's nachts haha, Anders kan je direct weer naar huis
Zie jullie daar! Ik ben te herkennen aan een dubbele broek, dikke vest en jas, en hopelijk geen paraplu.... Wat mij eigenlijk opviel, gaat Apple deze keer geen hoesjes voor de iPhone 5 verkopen? |
|
|||
|
|||
Edit dubbele post
|
|
|||
|
|||
Ik betwijfel het! Ik las dat apple zei dat de iPhone 5 geen hoesje nodig heeft.. Misschien komen ze later nog!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
van wat ik hier op het forum lees, 8 uur.
(stiekem hoop ik daar ook wel op) Op de site staat 9 uur dus we zullen het zien, |
|
|||
|
|||
Op de Apple site zie ik nergens een tijd staan hoor.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat bedoel ik niet, ik bedoel de start van de verkoop online!
|
|
|||
|
|||
Oooh !
Mijn excuus, iets over het hoofd gelezen. Stijgt allemaal naar onze hoofd, ghehe |
|
||||
|
||||
nogmaals, jullie zijn echt niet wijs met je 1 uur voor de deur
is nu echt koud snachts aan het worden en met beetje pech sta je daar in stromende regen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hij bedoelt ht goed.. kan je beter voorbereiden.. niet afblaffen he
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook zeker rond 2 uur !
Alleen al voor de ervaring, lijkt me toch wel geweldig als fanboy. Ik ga me ook dik kleden enzo komt wel goed joh, |
|
|||
|
|||
Haha ja, we zijn wellicht een beetje gek dat we dit doen.
Maar wordt wel iets wat je nooit zal vergeten! Goede test voor je uithoudingsvermogen.. |
|
|||
|
|||
iPhone5 bij Apple Store Amsterdam
Je kunt toch via de app op je iPhone reserveren, ze houden hem een dag voor je vast.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|