iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ook hier een voor mij en een voor een lid. 16 gbzwart...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ook hier een voor mij en een voor een lid. 16 gbzwart
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb 2 x 32gb zwart besteld. Ikzelf maakt mij niet zoveel uit welke ik krijg als ik er maar 1 krijg
|
|
|||
|
|||
ook maar weer is een zwarte 32gb besteld!
|
|
|||
|
|||
Iemand al gebeld vandaag naar de apple store?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er nog voorraad voor abbo's is in amsterdam?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er meer dan genoeg voorraad voor abbo's in Amsterdam.
|
|
|||
|
|||
Op tweakers heeft iemand al prijs
|
|
|||
|
|||
Ieeeeeeeeeeedereen krijgt steeds mail voor 16gb zwart en die reserveer ik ook steeds
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn zwarte 64GB hahaha, dan lekker 10GB simonly bij Vodafone afsluiten, genieten!
|
|
|||
|
|||
Op tweakers wordt inderdaad gezegd dat ze mogen ophalen morgen, ben benieuwd of het simlockvrij is en ook echt waar. En inderdaad, 16 GB zwart, daar wacht ik ook op.
|
|
|||
|
|||
Yes !! na 5 dagen om 9 uur inschrijven vandaag eindelijk een bericht, ik kan morgen mijn 32Gb wit ophalen. Simlock vrij aangevraagd, alleen zie je dat niet meer terug in je bevestiging, weet iemand of er verschil zit in de mail die je krijgt voor simlock vrij of abbo. (je gaat toch denken heb ik de goede selectie wel gemaakt)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kreeg de mail om 19:41
|
|
|||
|
|||
Nu weten we ook dat iedereen al een mailtje heeft gehad, want ze versturen hem rond kwart voor 8. Daarna niet meer
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, denk dat alle mailtjes er uit zijn.
Hoe heet het emailadres van wie jullie kregen? Voor zekerheid maar aan vertrouwd toevoegen |
|
|||
|
|||
waar blijven die zwarte 32gb iphoontjes
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook bericht gehad!! Morgen maar eens even ophalen dan
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe elke dag precies om 9 uur gereserveerd, maar heb nog niks... .
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
IK HEB MAIL!!!!
Ik word gekkk.... Hahaahaha Morgen 2stuks ophalen tussen 09u en 10u ....... 19.41u ontvangen... 2x iPhone 5 16GB White Om 09.00.16 u besteld via Safari met iPhone 4... |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|