iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 wat een drukke weekend mensen... word gek van iPhone Eergister iPhones opgehaald in Oberhausen en Adam Gister iPhones gehaald in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
en werken ho-maar!
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
^ nope iig geen iPhone 5 16GB Zwart
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone5 update HDR
iPhone 5 gave een nieuwe updat door op 10 november - en nu doe Foto HDR het niet meer. Het blijft hangen bij "HDR bewaren" . By the way duurt ook lang wanneer de iris van het fototoestel/lens opengaat. Iemand advies ?
|
|
||||
|
||||
om on topic antwoord te geven: misschien kunne ze je in de apple store in amsterdam advies geven?
|
|
|||
|
|||
Volgens mijn moet je hier niet zijn met je vraag. Verkeerde topic.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand uit ervaring wat de huidige wachttijd is in de store? Ik ben volgende week in Amsterdam en zou eventueel morgen iPhone (16GB / zwart) reserveren.
Hier in België is het minimum een 4 tot 5 weken, dus ik neem aan dat dit niet zal lukken om hem volgende zaterdag al af te halen? Bedankt EDIT: door vorige pagina's te bekijken is het precies een loterij. Zijn er dagelijks dan een paar beschikbaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie trouwens! |
|
|||
|
|||
Dat kan helaas niet, je moet het echt de volgende dag ophalen anders gaat hij direct weer de voorraad in voor reserveringen van de volgende dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
al mensen mail gehad?
|
|
|||
|
|||
2e dag dat ik probeer met een stuk of 5 mail adressen. Vandaag beet, morgen iPhone 5 16GB ophalen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
fijn dat almost first timers meteen bij het reserveren geluk hebben.
Na weken reserveren heb ik vandaag ipv Simlock vrij voor het eerst Vast (icm een abbo) gekozen. En het laat zich raden......... same freaking result.... nothing.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk kreeg ik gisteravond om even voor 9 uur een mailtje mijn iPhone 5 kon ophalen. Tijdsafspraak gemaakt tussen 19.00 en 20.00 uur om hem op te halen in Amsterdam. Eerst moest ik mijn mail en legitimatie overhandigen, Alles in orde. Komt de verkoper even later terug. Helaas er is geen iPhone voor u.
We hebben wel een 16gb of een 64gb maar geen 32gb. Rarara, hoe kan dit? Volgens de manager was er iets mis gegaan met de reserveringen en waren meerdere mensen vandaag voor niets gekomen naar de Apple store. Waarom ze niet even gebeld hadden dat er iets mis was. Tja, ze hadden mijn gegevens niet? Gelukkig woon ik maar 45 minuten rijden vanaf Amsterdam. Maar een vreemd verhaal. Nu wachten tot ze bellen en er wel een iPhone 5 klaar ligt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|