iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door deshak Nou toevallig heb ik afgelopen donderdag m'n iPhone op mogen halen en vroeg ook of ze een Hi nano sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoezo heb jij m dan gratis? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij vodafone is het afhankelijk van de vraag of de medewerker last heeft van jeuk aan zijn grote teen of niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
KPN serieus? ik heb 3x Nano Sim gratis gehad.. weet niet of dit te maken heeft omdat ik Zakelijk Abo heb...
|
|||
|
|||
En weer niets..
|
|
|||
|
|||
Same here..
|
|
|||
|
|||
Nada, heel jammer
|
|
|||
|
|||
En weer mail
|
|
|||
|
|||
Weer geen mail ontvangen..
Morgen maar weer proberen |
|
|||
|
|||
al weken achter het net aan het vissen....
|
|
|||
|
|||
Ik heb mail! Morgen ophalen, 32gb zwart!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanavond even de Apple Store binnen gelopen. Volgens een medewerker waren er vandaag 17 iphones gereserveerd die allemaal werden opgehaald. Volgens mij vissen we in een praktisch lege vijver...
|
|
|||
|
|||
Sprak Apple medewerker en die zei dat ze een aparte voorraad hebben voor de mensen die winkel binnenlopen. Dit ging wel om iphones met contract.
|
|
|||
|
|||
Gister mijn iPhone 5 opgehaald in Amsterdam. Dat was me toch even een ritje Amsterdam. Wat was het toch druk. Ben er even een dagje mee zoet geweest. Moest vanuit Brabant reizen. Maar het was de moeite waard want ik heb hem. Ik heb Apple Care er ook bijgenomen. Ik geniet van het grotere scherm en snelheid van het toestel.
Ik denk dat ik wel ontzettend veel geluk gehad heb aangezien ik hier op het forum lees dat jullie best lang bezig zijn. Bij mij is het binnen 1 dag gelukt. Donderdagavond had ik mij 4S verkocht en vrijdagochtend om 09.00 uur heb ik mij gelijk ingeschreven. Om 20.48 uur kreeg ik een e-mail dat er eentje gereserveerd was voor mij. Misschien heeft het ook te maken omdat ik een 64 GB versie zocht. Niet iedereen heeft een 64 GB versie nodig. Ik ben er ontzettend blij mee en hoop dat jullie er ook spoedig 1 zullen bemachtigen. |
|
|||
|
|||
Kom net van de Apple Store, gewoon binnengelopen en gevraagd, ze hebben inderdaad een voorraad voor de abbonomenten. Heb zojuist een 32GB white gehaald. Er zaten veel mensen daar abbonomenten af te sluiten.
Laatst gewijzigd door RamonPouw; 04-11-12 om 17:19. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen goed news voor losse toestellen bij Apple store??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo Leden hier,
Ik zou graag een nieuwe iphone 5 32gb gaan halen in de apple store te amsterdam is dit op dit ogenblik nodig om eerst online te bestellen of te reserveren via telefoon of online ? En kan dit voor Belgische koper |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|