iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is al vergeven......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hij is al vergeven...
Laatst gewijzigd door Anna68; 09-11-12 om 00:47. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als goed is, zegt Vodafone en KPN dat er nog geen Nano Prepaid Sims leverbaar zijn...
|
||||
|
||||
Ik las net mail....
Ik mag naar oberhausen en amsterdam.. Ik denk er was storing in me gmail, want beide mails zijn vannacht 05.13u in me box geleverd. Dat NL en DE samen komen kan dus niet anders.... Witte iPhone 5 16GB halen |
|
|||
|
|||
2 keer gereserveerd en weer nada I5-32z
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm, op de iPhone en iPad werkt het wel. Laatst gewijzigd door RiPaXe; 09-11-12 om 11:29. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit china heb ik een kant en klare knipper gekocht wat het wat makkelijker maakt. |
|
|||
|
|||
Vier verschillende emailadressen, 3 verschillende namen maar wel allemaal dezelfde achternamen, smorgens om 10 uur reservering gedaan en savonds op 2 emailadressen bingo....vanmorgen 1 zelf opgehaald en 1 opgehaald door een medeforummer. Was de eerste keer dat ik überhaupt een poging waagde!
|
|
|||
|
|||
Hier weer niets...
|
|
||||
|
||||
Jackpot
2 reserveringen raak |
|
|||
|
|||
om 20:50 een mailtje gekregen, ik reserveer al vanaf september ergens, een witte iphone 32 gb.
Laatst gewijzigd door jittiejit; 09-11-12 om 22:57. |
|
|||
|
|||
dissapointing.... weer 2 x niets i5-32z
|
|
|||
|
|||
Hier nog steeds niets. Vanaf het allereerste begin al bezig. Geen dag overgeslagen. Iedere dag maar één keer gereserveerd. Twee keer een ander mailadres geprobeerd. En bijna iedere avond hier van mensen lezen dat het wel gelukt is. Om moedeloos van te worden..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe kan dat dan? |
|
|||
|
|||
En dat terwijl anna 2 dagen lid is hiero....
Misschien familie van Kleine Jan, Scoop of zelfs DrDecibel?? |
|
|||
|
|||
Geen idee wie dat zijn....zoon wacht al weken om hem ergens te kunnen kopen....ik gisteren ff googlen, kwam ik op dit forum uit en ben gaan reserveren ( konden die optie nog niet) Heb er slechts 1 gehaald en die andere heeft iemand hier van het forum opgehaald!
|
|
|||
|
|||
Ik had voor een collega gereserveerd maar hij was al voorzien: zwart 16 gig simlockvrij. Wie hem wil hebben moet het zeggen: die stuur ik het mailtje wel door (ik hoefde in de winkel alleen het mailtje te laten zien).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook weer niets
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|