iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hahaha ik ga ff zitten met een bakje popcorn vergeet niet dat Scoop onze dagelijkse hotline naar de Apple store is he...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hahaha
ik ga ff zitten met een bakje popcorn vergeet niet dat Scoop onze dagelijkse hotline naar de Apple store is he |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En daarnaast "verdienen het meer dan jou"? Omdat jij een nacht in een ziekenhuis heb gelegen verdien jij meer een Iphone dan hij? Ik weet het dat staat er niet letterlijk, maar volgens mij komt het daar wel op neer... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
"Het is allemaal zo oneerlijk, boehoe!!!"
Tsjongejonge, zijn jullie 12 jaar oud ofzo? Wát een gênante reacties. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen mail. Vind het eigenlijk wel spannend zo op een mailtje wachten. Over een paar weken loop je gewoon een apr binnen om er 1 te kopen, saai.
Voor de lucky ons. Geniet ervan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geniet wel intens van het hoge treurnisgehalte in jullie posts, hahaha. |
|
|||
|
|||
Wel duidelijk dat het systeem willekeurig is, aangezien mensen rond half 10 ook nog prijs hebben
|
|
|||
|
|||
Vind het wel een sport. Wij reserveren er met een paar zo'n 24 per dag, in Keulen, Oberhausen en Amsterdam. Ondertussen bied ik me helemaal suf op marktplaats! En nog steeds geen geluk.
Nu maar hopen dat wanneer ik hem wel heb er een iPad mini komt waar ik achteraan kan gaan, ik zou me anders nog gaan vervelen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Willen je zeggen dat wanneer hij gaat reserveren je automatisch geen kans meer maakt? Volgens mij zijn de kansen eerlijk voor iedereen hetzelfde (in hoeverre je kan spreken van eerlijke verdeling). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen mogen ze ze niet gelijk zonder abo verkopen stond enkele pagina s terug dacht ik.... Die zijn erg geliefd lijkt t en dus al op aan het einde van de dag misschien? Citaat:
Nu nog een paar toch? Hier eentje met een abo afgesloten bij vodafone en ze hadden er in de winkel genoeg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prachtig deze discussie
Ook heerlijk om te zien dat mensen de tijd van hun PC gaan terugzetten haha. Dan ben je echt wat minder intelligent dan de rest haha. Ik reserveer ook braaf elke dag, maar nog geen geluk. 16 zwart. |
|
|||
|
|||
Was van plan een iPhone 5 aan te schaffen. Maar heb zojuist besloten om een Nokia Lumia te kopen. Apple is een arrogant bedrijf, houdt iPhone's achter om mensen gek te maken en een hype te laten ontstaan. Het nood lijdende Nokia kan wel wat klanten gebruiken. Vind dit van zo'n groot bedrijf als Apple echt schandalig hoe het met zijn (toekomstige) klanten omgaat! Daarom voor mij geen iPhone, terwijl ik juist wel een mooi apparaat vind. Gelukkig komt mijn Nokia wel binnen enkele dagen binnen
|
|
|||
|
|||
Ik geef je 2 weken met dat ding :')
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2012 om 22:31 ---------- Dat vind ik nog behoorlijk positief |
|
|||
|
|||
Nee heb gélukkig geen aandelen in Nokia hahaha. En had inderdaad ook 'liever' een iPhone 5 gekocht. Maar ik hecht ook waarde aan hoe een bedrijf zich opstelt tegenover zijn of haar klanten. Apple gaat zeer klantonvriendelijk te werk sinds de launch in Nederland. Daarom gekozen voor een Nokia, omdat het bedrijf Nokia wel veel om zijn klanten geeft zeg maar .
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|