iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is wel al dagen geleden dat er iemand hier op het forum mail had. Eerst waren het er nog wel een of twee per ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is wel al dagen geleden dat er iemand hier op het forum mail had. Eerst waren het er nog wel een of twee per dag.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja daar word je absoluut niet goed van. Maar als ik het forum wat door lees krijgen de mensen die online besteld hebben volgende week hun iphone thuis. Dus als je logisch na denkt komt er dus volgende week weer voorraad!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere medewerkers zeggen juist dat ze wel een levering krijgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb liever op deze manier dan dat ze de reservingen stop zetten nu hebben we nog een beetje spanning |
|
||||
|
||||
Omdat Apple dan bang is dat je overstapt naar een ander toestel . Op deze manier blijf je dus hopen en hopen en hopen en verander je niet van toestel . Want EENS... Gaat het lukken. Al zie ik de leverdatum van de online store nu wel heel dichtbij komen.
|
|
|||
|
|||
ja ik vind het ook vaag. alwaysleft had eergister al 1 op mogen halen alleen belden ze hem 2 uren van te voren af omdat er toch geen voorraad was. Ze zouden hem bellen als er voorraad was en dan kon hij gelijk 1 ophalen. Heb hem vandaag hier nog niet gehoord/gezien dus neem aan ze hem nog niet hebben gebeld. Dus geen voorraad.....
beetje jammer allemaal!!! |
|
||||
|
||||
Waarom sluiten ze die reserveringspagina niet voor een aantal dagen, kunnen ze daarna mooi veel uitleveren en zitten wij hier niet iedere dag te vitten op Apple omdat we weer geen mail hebben gehad...
|
|
|||
|
|||
Omdat Apple een zooitje-ongeregeld is. Snap niet waarom ze niet ver van tevoren zijn begonnen met produceren ipv de 21ste pas. Anders zouden we nu waarschijnlijk allemaal met een iPhone 5 in de handen gezeten hebben. Geduld is een schone zaak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 19:52 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
o sorry haha dan was ik in de war met iemand anders.
was rekkie |
|
|||
|
|||
en iemand al een mail heeft ontvangen??
ik iig nog niet. ben al erg moe van de reserveren elke dag. |
|
|||
|
|||
toevallig een vriend van me vandaag in de apple store geweest vandaag, die kreeg het hoofd van de genius bar te spreken. Die wist te melden dat de komende weken het slecht blijft qua voorraad, ze verwachten pas eind november hele goede grote leveringen. Dus nog 6 weken geduld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet, op dit moment heb ik niet het idee dat ook maar iemand een sluitend antwoord kan geven, ook Mr. Genius Bar niet
|
|
|||
|
|||
als dat zo is ga ik denk ik overstappen naar een ander toestel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als dat de reden is dan had ik allang een ander toestel genomen
|
|
||||
|
||||
Yihaaaaaa
Eindelijk Net mail ontvangen 2 x 16 zwart Morgen ophalen Joehoeeeeeer |
|
|||
|
|||
You gotta be shitting me
|
|
|||
|
|||
eigenlijk klopt het van geen kant. snap wel waarom hij dat zegt dan hebben ze in ieder geval hun geld en blijven de mensen bij apple. Als je 1 online besteld komt hij eerst in amsterdam binnen volgens mij en daarna word hij naar je huis verstuurd. Beetje onzin denk ik dat je hem dan sneller hebt! begin steeds meer een hekel aan dat bedrijf te krijgen op deze manier
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|