iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al mail?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand al mail?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nope. Is ook nog te vroeg
|
|
|||
|
|||
Te vroeg? Hoelaat worden de mails verwacht dan.. Toch voor 21;00??
|
|
||||
|
||||
20.50u - 21.20u
|
|||
|
|||
zal wel weer niks worden vandaag! mijn vertrouwen in dit systeem is 0,0
|
|
|||
|
|||
Weer geen mail. Nog een paar keer en ik boycot apple.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Overdrijven is ook een kunst. Als je 3 weken geleden online besteld had dan zou je deze week de telefoon ontvangen (levertijd 3-4 weken). Het is je eigen keus geweest om elke dag bij de Apple store te reserveren (wetende dat er te weinig telefoons zijn). Risico versus Zekerheid hè. Geduld is een schone zaak.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je die lui die al een iphone 5 hebben eens tof horen praten. En dan mij een puber noemen stelletje zielige pubers.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Prima tweede post! Deze is nog beter dan de vorige! Hahaha, waarom heb je je in godsnaam aangemeld bij dit forum, om een beetje te klagen? Het is maar een telefoon jongens, geen magisch symbool van een Apple religie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikke niet Citaat:
Ow en ik ik besloot voor een sim only te gaan toen bleek van de wacht tijden ed. Maar wat een mazzel de vodofone winkel die ik inliep had er 15 binnen en geen reserveringen dus tjah toen toch maar de 5 gekozen met een overstap ipv een sim only Gollem dat reserveren op de 21ste was ook vaag en was eigenlijk vrij vroeg duidelijk dat dat m niet werd en pas een week later mogelijk zou zijn! Verder was al erg gauw duidelijk dat er veel mensen voor de deur stonden geen idee hoe laat je die kan op bent gegaan? En dat reserveren op de 21ste was ook vaag en was eigenlijk vrij vroeg duidelijk dat dat m niet werd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar goed weer genoeg gezeurd voor vandaag morgen nieuwe rondes nieuwe kansen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|