iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 3 weken, iedere dag, reserveren stop ik er nu maar mee. Weer geen reactie op mijn reservering van de Apple Store. Komende week wacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na 3 weken, iedere dag, reserveren stop ik er nu maar mee. Weer geen reactie op mijn reservering van de Apple Store.
Komende week wacht ik maar op de uitlevering van de Online bestelling. Vanaf 23 oktober kan hij worden verwacht. De laatste paar dagen zonder iPhone 5 kom ik ook wel overheen. In plaats van passief elke keer de mail en spammap checken wordt het vanaf nu, elke dag actief de buiten brievenbus in de gaten houden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet meer... Zal ik hem dan toch bestellen? Wat werkt het snelst?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan je bestelling mits met een creditcard aangekocht meestal toch direct cancellen Met een ander betaal middel duurt het langer tot je je geld terug hebt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen als je met CreditCard heb betaald, krijg je veel eerder je geld terug, in feite reservering op card word vrijgegeven, terwijl bij elk andere betaal methode moet je minimaal 10dagen wachten totdat je geld terug heb! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2012 om 22:02 ---------- Nopes geen mail :-( Morgen weeer proberen Laatst gewijzigd door scoop1; 20-10-12 om 23:22. Reden: Info |
|
|||
|
|||
Weer niemand? Ongelooflijk
|
|
||||
|
||||
Nieuwe Dag en Nieuwe Kansen
|
|
|||
|
|||
Nieuwe dag en nieuwe valse hoop ja bij apple..
|
|
|||
|
|||
Niemand weer mail?? waarom halen ze dat rot systeem niet uit de lucht?
|
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de eerste die een mail/sms van apple online store krijgt dat zijn iPhone 5 verzonden is. Ik heb hem zelf ook 28/9 besteld met als verwachte verzend periode tussen 23/10 en 29/10.
Laatst gewijzigd door basje90; 21-10-12 om 13:19. Reden: Foute data |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ook, heb echter een vaag voorgevoel dat, gezien de zeer moeizame bevoorrading, ook deze leveringen vertraagd zullen zijn...
|
|
|||
|
|||
ik heb heb sinds 3 dagen van tmobile ontvangen hij is echt super!
|
|
|||
|
|||
Iemand al apple gebeld of ze al weer voorraad hebben of lopen we met ze alle niks voor niks te reserveren?
|
|
|||
|
|||
Ik houdt het voor gezien "ja eind november ongeveer verwachten we een betere voorraad te hebben dan nu" net gebeld. Dikke doei dus hè ...
|
|||
|
|||
Echt extreem slecht, ongelofelijk. Mega gefrustreerd want ik heb echt een nieuwe telefoon nodig...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad ik ook wilde eigenlijk een paar maanden geleden de 4s gaan halen omdat deze blackberry helemaal kapot is maar toch nog gewacht op de iphone 5 en dan moet ik alsnog zo lang wachten terwijl het al langer dan 4 weken uit is? Ongelooflijk.
|
|
|||
|
|||
Als je hem vier weken geleden had besteld had je hem volgende week in huis gehad!
(Edit) Vier weken klopt niets van hij is pas vanaf de 28ste bestelbaar bij Apple online dus dat is drie weken en enkele dagen. In nl is hij ook pas sinds toen te krijgen overdrijven is dus een grote kunst! |
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 5 64gb 25 september besteld bij gsmpunt.nl
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|