iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels toch maar weer aan het reserveren geslagen.....ben benieuwd....succes allen bij de trekking van vandaag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inmiddels toch maar weer aan het reserveren geslagen.....ben benieuwd....succes allen bij de trekking van vandaag
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
yessss ik heb hem 64 gb bij vodafone hadden ze er nog 1 liggen
zal zoo een foto plaatsen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En weer een dag geen mail...
|
|
||||
|
||||
no mail
|
||||
|
||||
Ja klopt. Ik heb toen een week voor de nl release m'n 4s gepreorderd in de online apple store en had hem enkele dagen na die nl release netjes thuis. Zoals het hoort vind ik maargoed blijkbaar was Apple het daar niet mee eens...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu zat er een week oid tussen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels mijn iphone 5 liep in Schalkwijk de belcompany in ze hadden nog 32 gb wit en 64 zwart.32 gb wit genomen en online bestelling Vodafone meteen geannuleerd wel alleen met abo te koop daar
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook ben er echt super blij mee
|
|
|||
|
|||
@fllex en florisjan
Ik neem aan met abbo? |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt
|
|
||||
|
||||
Jammer, weer 2 reserveerders minder!
Jullie zullen het nog gaan missen |
|
|||
|
|||
Haha ik kan er gewoon 60 per dag blijven reserveren hoor nee grapje maar ik blijf nog wel ff hangen hier, afleiding tijdens werk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kosteloos retourneren kan ook binnen 2 weken na ontvangst !
|
|
|||
|
|||
Dat ook nog dus helemaal mooi als ik de iphone 5 toevallig iets eerder ergens vind
|
|
|||
|
|||
De tip van vandaag, Ritel.nl heeft de iPhone 5 modellen gewoon los op voorraad Gelijk besteld en volgende week dinsdag of woensdag in huis. YEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHH
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt eventueel ook de Apple iPhone 5 16GB wit als los toestel bestellen. Vandaag de Apple iPhone 5 16GB wit voor 15:00 besteld? De volgende dag heb je de Apple iPhone 5 16GB wit in huis! |
|
|||
|
|||
ah dankjewel en hoe weet je zo zeker dat ze de iphone op voorraad hebben want zie dit ook nergens staan en het kan toch ook gewoon een marketing truc zijn?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|