iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft lees eens verhaal hierboven, reserveren 2 iphones op 1 ip adres is al not done.... Maar stel ik wil een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pic's or it didn't happen foto 2 gesealde iPhones zou je posten
|
|
|||
|
|||
Inderdaad haha, beloofd is beloofd!
|
|
|||
|
|||
Wie gaat er vandaag bellen? Na alle mixed berichten die we kregen...
|
|
|||
|
|||
-edit nevermind-
|
|
|||
|
|||
ik had net de apple store aan te lijn en die zijden dat ze wel hadden maar niet zomaar op te halen alleen als je gereserveert hebt
|
|
|||
|
|||
Dat zeiden ze gisteren ook tegen mij... Wel gek want op de Apple website staat onderaan de reserverings pagina dat je niet percé hoeft te reserveren
|
|
|||
|
|||
dus moet je nou prece gereserveerd hebben? lijkt me nogal gek als je in de winkel staat en je mag geen iphone kopen??
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon niet meer bellen, wijzer worden we er toch niks van. Wat A zegt wordt ontkracht door B en weer anders verteld door C. Enige logische is denk ik reserveren, keer op keer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar die is er wel zeggen ze
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren met andere merken telefoons in mijn handen gestaan en ik moet zeggen dat mij die zeker niet tegen vallen. Ook wat goedkoper. De manier waarop apple te werk gaat gaat ze klanten kosten, ik ga komend weekend de knoop doorhakken. Ik heb mijn abo 8 maanden langer door laten hobbelen om te wachten tot de iPhone 5 kwam en dan kan je em dus gewoon niet kopen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2012 om 12:48 ---------- Ga het anders gewoon even proberen! Die 100 pagina's die men hierover volschrijft zijn compleet zinloos hoor. Da's gewoon tijdsverdrijf. Je krijgt er direct een mee als je naar de Apple Store gaat! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zet ik met m'n woonboot maar eens koers richting Amsterdam |
|
|||
|
|||
Citaat:
En hij bluft .. Waar blijven de foto's? Wat ik denk: V.Vick is wel in A'dam geweest zonder reservering en heeft daar zielig lopen doen. En na meerdere malen geprobeerd te hebben is ie het pand uitgegooid!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry maar hier volg ik het ff niet meer Wat heb ik hiermee te maken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier een bericht vanaf een iPhone in de store:
Medewerkers gesproken. Geen voorraad sinds maandag. Nu niet eens voor abo afsluiten. Vandaag niks binnengekomen. Zelfde als altijd: niks zinnigs over te zeggen... Hij werd er ook een beetje gek van. Nou. Groetjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|