iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 zoooww.. hier hebben we meneer/mevrouw met de GlazenBol Niet zorgen maken mensen... we gaan gewoon rustig gaan, de aanbod is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta dan ook bekend als de Nostradamus met gedegen kennis van business modellen. En inderdaad lekker rustig aan, Cappucinootje..... Croissantje..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er valt nergens uit te concluderen dat er echt een grote voorraad is. Het is wel voor de hand liggend, maar niet officieel bevestigd
|
|
|||
|
|||
het is bevestigt in meerdere gesprekken met de apple store via telefoon.
|
|
||||
|
||||
prijzen iPhone5
Wie kan me de prijzen vertellen van een losse Iphone 5 16/32/64 gb bij de Applestore
|
|
|||
|
|||
Welk # is het nu geworden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zal genoeg zijn voor de hardcore fanboys die gaan overnachten in de rij. Is toch het minste wat Apple voor zijn groupies over moet hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee hoor, 'meer dan genoeg' betekent meer dan op gerekend is. En er is gerekend op een verkoop van 10 miljoen in het eerste weekend. Dat waren er uiteindelijk maar 5 miljoen... voor het tweede weekend moeten er dus 5 miljoen extra beschikbaar zijn. ergo, er moet twee maal aan de vraag voldaan kunnen worden. (maar het blijft statistiek en geen feit zolang ik er geen in mijn handen heb) http://s4.cdn.memeburn.com/wp-conten...e-5-Meme-7.jpg |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan vannacht in de rij aan te sluiten. Zal ook via Twitter jullie op de hoogten proberen te houden van de periekelen rond de release hier in NL. Zal natuurlijk ook jullie hashtag #iphone5NL gebruiken. je kan me volgen op @Andre_Verhoof
|
|
|||
|
|||
Ik rij ook heen, ben er rond 08.00 uur..als de eerste stoet binnen is, hopelijk dan geen wachtrijen van een uur of meer..we zien wel..geen aannames doen...
|
|
|||
|
|||
#iphone5nl wordt het vanaf 19:00 sta ik!
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het met parkeergelegenheid tegen een gunstig tarief? Of zet ik nu 2 dingen in 1 zin die niet kunnen in amsterdam?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad P&R..8€ inclusief Ov kaart..sloterdijk is ook goed te doen..
|
|
|||
|
|||
De p+r mogelijkheid bevalt wel inderdaad. Daar maken we dan maar gebruik van. Eens onderzoeken of het ov daar ook snachts komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen de nachtbus, maar daar geld je P+R kaart niet. Voor de nachtbus moet je een kaart van 5 euro kopen. LET OP: je MOET je P+R chipkaart gebruiken, anders geld het parkeertarief van 8€ niet. EDIT: 354 gaat van Rai naar Leidse, 358 van Stadionplein naar Leidse maar bij de Rai zit geen P+R garage toch? Ik weet iig dat er bij het Olympisch stadion wel een zit. |
|
|||
|
|||
Nachtbus 348.. Rijdt ook rechtstreeks naar Leidse. Weet alleen niet op het ov kaartje het doet.. Treinen rijden iig dan niet..succes en misschien tot straks
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die conservatieven ook altijd ...
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|