iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom dan ook morgenvroeg, maar krijg net sms van Vodafone dat mijn gereserveerde Iphone klaar ligt morgen???!!!! Maar verdorie, los verkopen ze die niet!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kom dan ook morgenvroeg, maar krijg net sms van Vodafone dat mijn gereserveerde Iphone klaar ligt morgen???!!!! Maar verdorie, los verkopen ze die niet!! Stond al vanaf de zomer op de lijst en nu mag ik hem niet halen morgen, moet ik alsnog naar Amsterdam!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus denk voordeligste is Sloterdijk en dan de nachtbus. Als ik met de OV kaart terug reis heb ik hem toch gebruikt? |
|
|||
|
|||
die reserverings link doet het niet meer, zouden ze op zijn ?
|
|
|||
|
|||
Zouden ze al hoesjes verkopen voor de iPhone 5 morgen?
Ik geloof dat je die wel nodig gaat hebben... |
|
|||
|
|||
Heb een artikel geschreven over hoe en wat allemaal vanavond. Missen jullie nog wat?
In de rij voor de iPhone 5? Dit moet je allemaal weten - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Iemand al naar amsterdam gebeld waarom de reserveer site uit de lucht is?
En of de gemaakte reserveringen wel of niet in behandeling worden genomen? Thanks, Sam |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben er morgenochtend (vannacht?) ook bij. Eerste release waar ik bij ben Om 0.56 met de trein, om 3.30 daar. Ben benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Zojuist even met de apple store gebelt:
- Online reserveren heeft geen zin, het systeem werkt niet, ze doen er niets mee. - Als je er één of twee wil, mag je aansluiten in de rij. - de Voorraad komt morgenvroeg binnen (hoeveel weten ze niet). Ik dacht, ik gooi het maar even op de stapel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was geen correctie hoor, je schreef 'één' dus wilde het even checken.
|
|
|||
|
|||
Wel slecht hoe er met de links wordt omgegaan dan..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat er voor elke land een standaard reserveringsite word gemaakt... Maar of ze het gebruiken dat ligt aan de winkel zelf....
|
|||
|
|||
waarom hebben sommige mensen dan wel een bevestigingsmail ontvangen van hun reservering??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gaan er mensen vanuit het zuide deslandes vanavond met de laatste trein? dus om 3 voor 1 in amsterdam aankomen? Zo ja samen reizen? vanaf eindhoven
|
|
|||
|
|||
@lost
Ik pak vanuit het zuiden des lands wss de trein die om 23.52 aankomt op t station, kijk maar of je daar iets mee wilt |
|
|||
|
|||
@noticeNL u heeft een prive bericht.
Meer mensen die gaan, of willen gaan stuur prive bericht ! |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|