iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dieder Cool. En nog genoeg toestellen icm abo? Toen ik wegging om 10.15 wel maar enkele posts hierboven geeft iemand aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 18:14 ---------- De speakers zijn geweldig! De Earpods zitten super, en je merkt aan de bass en de hoge tonen dat ze echt beter zijn. Met de speaker heb ik geen boxjes meer nodig |
|
|||
|
|||
Ik stond er vanaf 00:00 en heb de nacht goed voorbereid doorgehaald. Ben uiteindelijk erg blij dat ik het gedaan heb en er twee iPhones aan heb overgehouden! Beveiliging was top, Apple was goed voorbereid en de Starbucks was weer top!
|
|
|||
|
|||
Verkrijgbaarheid iPhone 5 Apple Store Amsterdam
Is er toevallig nog iemand in de Apple winkel in Amsterdam geweest om te informeren naar de verkrijgbaarheid van de IPhone 5?
Ik las op het forum dat ze vrijdagmiddag weer een levering iPhones gehad hebben, dus ik zat te hopen dat ze er inmiddels nog meer binne gekregen hebben |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag nog bij de Apple Store Leidseplein geweest. Apple-medewerker zei dat er elke dag wel een "aantal" iPhone 5 zouden worden geleverd. Maar hij kon niet zeggen hoeveel
Tevens zei hij dat je de iPhone 5 het beste via de Apple Store app kan bestellen. Dan krijg je bericht zodra je 'm op kan komen halen. Dus niet echt veel duidelijkheid voor zover... |
|
||||
|
||||
Vooral de dames van de Starbucks waren een lust voor het oog haha. Vooral na 9 uur in de rij te hebben gestaan tussen veel te veel mannen .
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik heb 'm via de Apple store app besteld, maar ze bezorgen 'm gewoon thuis met de standaard levertijd van 3-4 weken.
Ik heb mijn oude telefoon vorige week kunnen verkopen, dus ik mis echt een smartphone nu. Ik ga ze van de week wanneer ik tijd heb om naar Amsterdam te rijden maar steeds bellen van te voren of ze degene die ik wil op voorraad hebben... |
|
|||
|
|||
Helaas, ze hebben alleen nog 16gb wit in beperkte voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, met abo. Sowieso weet ik niet zeker of ik wel een abo kan regelen daar ivm Early Renewal
|
|
|||
|
|||
Ja, goed idee om ze te blijven stalken . Ik heb 'm zelf uiteindelijk via de Apple Store online besteld, en inderdaad daar ook de standaard 3 tot 4 weken levertijd. Anyway, ik hoop in ieder geval dat de phone eerder dan de opgegeven 3-4 weken binnen is .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar toen zij ging, waren er genoeg iPhones op voorraad voor de Abo's.. Alle Kleuren en Types...
|
|||
|
|||
Mooi om te horen dat het in ieder geval kan. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik het dinsdag of woensdag nog maar eens moest proberen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en als er lading gaat komen, krijgen landen als USA, Germany & France eerder een lading... Daarna pas NL denk ik hoor... De vraag in die landen zijn ook heeel erg groooootttt. |
|
|||
|
|||
Ik hoop het heel erg met je mee! Heb vandaag de Apple winkel gebeld, maar ze hadden niets meer. Ze hoopten deze week nog wat binnen te krijgen.
|
|
|||
|
|||
zwarte is bij media markt genoeg op voorraad zo wel 16 als 32. witte 32 daaren tegen is nergens te krijgen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jup alleen met abbo
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik was in bergen op zoom geweest
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|