//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo te horen was alles dus goed geregeld in Amsterdam, Oberhausen mag ik hier zeker wat van leren. Nederland #1 toch....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 28-09-12, 14:11
Arminiatuur Arminiatuur is offline
• iOS 10.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Doetinchem
Berichten: 102
Standaard

Zo te horen was alles dus goed geregeld in Amsterdam, Oberhausen mag ik hier zeker wat van leren. Nederland #1 toch.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 28-09-12, 14:21
kipvingers kipvingers is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Alle kaartjes al verkocht? Wat zou er gebeuren me eventueel niet afgehaalde iphones? Die gasten die kaartjes verkopen gaan vast niet als ze hun kaartjes niet kunnen verkopen toch nog een paar iphones kopen.
  #423  
Oud 28-09-12, 14:45
Andorphine Andorphine is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Haha, wilde eigenlijk een abbo halen (omdat anders alle iPhones behalve 16GB wit op waren en het qua prijs niet echt uitmaakte). Toen bleek dat T-Mobile mijn adres niet kende en het daarom niet mogelijk was om het contract af te sluiten. Daarom heb ik hem gewoon los kunnen kopen (32Gb zwart) ondanks ik pas 06.45 in de rij stond... (10.30 had ik mijn iPhone al)
  #424  
Oud 28-09-12, 15:20
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Apple NL lijkt goed onder de plak te zitten van de providers: 10000 stuks op de Launch Dag voor TMobile en dan ook nog in je eigen winkel een enorme voorraad die alleen met een abonnement te koop zijn. En dat met die enorme prijzen van abonnementen tegenwoordig....
Inderdaad, ik heb me hier echt op verkeken. Dacht dat het prima mogelijk zou zijn een losse zwarte te scoren, niet dus. Ik had niet gedacht dat de voorraad voor providers en losse verkoop gescheiden zou worden .
  #425  
Oud 28-09-12, 15:32
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Eigen baas?
Ik heb altijd overuren, en nu toevallig ook nog vakantie.
Helemaal top dus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Twee dagen vrij kost mij net zo veel als de prijs van een iPhone... wordt voor mij dan een érg dure iPhone 😏.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 14:35 ----------

Gefeliciteerd, het is echt een feestdag vandaag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
Ik ben net terug, heb ff lekker gedouched.
Ben vannacht om 12 uur aangekomen, geparkeerd op de keizersgracht, ff nog een tijdje op het terras gezeten en om half 2 maar aangeschoven.
De tijd ging best snel, het was best gezellig.
Alles was perfect geregeld, veel beveiliging, veel dranghekken, en er werd zeer goed voor gezorgd dat er niet kon worden voorgedrongen.
Rond kwart over 7 werd begonnen met het uitdelen van de kaartjes, en ik kon gelukkig de modellen die ik wilde (32GB zwart) nog krijgen, maar de 64GB zwart was al snel op.
Starbucks zorgde goed voor ons!
En het mooiste vond ik dat je per persoon door een Store medewerker naar binnen werd gehaald om je te helpen met je iPhone. Echt TOP!
Ik vond het een geslaagde avond/nacht/dag, en ben blij het een keer meegemaakt te hebben.

Mijn iPokkie ligt nu de reserverkopie op mijn MacBook te synchroniseren, en ik ben er nu al blij mee!
  #426  
Oud 28-09-12, 16:11
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

ben weer wakker, en heb de 5 in da pocket! was een geslaagde en gezellige nacht, bedankt ook iCulture en iedereen bij Apple en de beveiliging niet te vergeten, oh ja en starbucks (het lijkt wel de oscars...)! happy man!
  #427  
Oud 28-09-12, 16:14
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

wat een dag..... ik heb 3.5uur in de rij gestaan... en heb 4 ipHone wit 16GB kunnen kopen...

Er was veeeeeel meeeer beveiliging aanwezig vergeleken met Oberhausen.
De rijen waren ook veel beter georganiseerd. zeker 6 verschillende rijen..
De security mensen ging ook een kaartje uitdelen als je van 1 rij de andere in ging, zodat er geen voordringer zouden komen...
Alles werd Nauw en Oplettend in de gaten gehouden..

als je tickets in de rij ging verkopen werd je aangehouden. Je tickets werden in beslag genomen.
Er waren veel mensen die in het begin 2 kaarten hadden gehad voor Zwarte iPhone maar die uiteindelijk 1 hadden gekocht. Die mensen dachten achteraf stilletjes de kaarten door te verkopen voor kleine 75eur....maar als de beveiliger je zag werd je aan de kant gehaald en je ticket in beslag genomen..
Maar er zijn genoeg mensen die het wel hebben kunnen verkopen of kopen... maar zolang de security je niet zag...

Voor de rest ging het heeeel snel! ongeveer 25 apple medewerkers gingen in feite iPhone 5 verkopen...

Het kon veeeeel snellerrrrr als ze net als in oberhausen per Apple Medewerker 5 mensen gingen meenemen.. Hier niet... Hier ging per persoon of per groepje van 2-3 als je bij elkaar hoort.. Anders gewoon 1 per persoon... maar goed!


APPLE STORE AMSTERDAM HEEFT WEL IPHONE OVER MAAR DIE ZIJN EXPLICIET VOOR DE ABONNEMENTHOUDER.. NIET LOS TE KOOP MEER..
ZE VERWACHTEN MORGEN OF KOMENDE WEEK OOK GEEN NIEUWE LADING.... ZE HOPEN WEL, MAAR ZIET ER NIET ROOSKLEURIG UIT VOLGENS DE APPLE STORE MANAGER...
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #428  
Oud 28-09-12, 16:51
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Heel apart om een telefoon uit te brengen en geen constante voorraad te leveren... Stel t dan wat weken uit. Pure tekort creeeren is dit.
  #429  
Oud 28-09-12, 16:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Bekijk bericht
Nederland #1 toch.
Nee, #3 want in Frankfurt en Sulzbach was alles ook netjes geregeld. En in Frankfurt was er ook gratis koffie
  #430  
Oud 28-09-12, 16:56
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh Bekijk bericht
Heel apart om een telefoon uit te brengen en geen constante voorraad te leveren... Stel t dan wat weken uit. Pure tekort creeeren is dit.
Weet je hoeveel geld het kost om tientallen miljoenen iPhones weken lang stil te laten liggen?
  #431  
Oud 28-09-12, 17:11
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Wij hadden gratis koffie en brownies van Starbucks

[QUOTE=timosha;828579]Nee, #3 want in Frankfurt en Sulzbach was alles ook netjes geregeld. En in Frankfurt was er ook gratis koffie [/QUOTE]
  #432  
Oud 28-09-12, 17:54
kipvingers kipvingers is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Net terug van de appelwinkel. wit 16 gb kon ik nog zo krijgen, zoveel als ik wilde,. Verder hebben ze alles nog, maar alleen incombinatie met abonnement.
Daar wit niet mijn kleur is, ben een MAN!! En 16 gig voor mij toch echt te weinig is het maar even achterwege gelaten.

Op de terugweg even bij Belcompany bij ons eigen op het dorp binnengelopen, waar ze genoeg hadden, maar mochten niet los verkocht worden. En I-centre had er helemaal geen gekregen inderdaad en vewachten de komende weken ook niets te krijgen.
Raar gezicht hoor, een winkel tot de nok toe met alleen Appels en de nieuwste niet tekrijgen, en bij de gewone groenteboer wel te krijgen, maar alleen als je ook een bossie bedorven wortelen meeneemt.
  #433  
Oud 28-09-12, 19:07
Dieder Dieder is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 18
Standaard

Ook net nog even bij de store geweest, op een gegeven moment deelden ze weer kaartjes uit, voor zowel 16 als 32gb wit, helaas wilden de twee mensen voor me allebei een 32gb en dat waren de laatste twee voor de 32gb... hij zei dat er misschien morgen weer nieuwe komen, maar hij wist het niet zeker.
  #434  
Oud 28-09-12, 19:32
roeliej92 roeliej92 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 68
Standaard

Hahaha, dat meen je niet! Ik denk: Ik ga even naar de store, maar dacht dat het toch geen nut had. Wel dus. Nouja, jammer dan.
  #435  
Oud 28-09-12, 19:46
kipvingers kipvingers is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 Bekijk bericht
Hahaha, dat meen je niet! Ik denk: Ik ga even naar de store, maar dacht dat het toch geen nut had. Wel dus. Nouja, jammer dan.
Ze zijn nog tot 2200 uur open.

Wat ik denk is dat er tegen sluitingstijd (later op de dag) nog een aantal beschikbaar kwamen omdat er mensen bijvoorbeeld een of twee kaartjes hadden voor de doorverkoop en ze ze niet hebben kunnen verkopen (gepakt door security of gewoon te duur). Zelf hadden ze geen belang of geld om de betrffende iphone te kopen. Eind van de dag blijft er dus een hoeveelheid niet afgehaalde reserveringen over..........
  #436  
Oud 28-09-12, 19:58
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ja zo ging het ook in Oberhausen had ik begrepen.
Ik dacht vanmorgen al in de rij, als ik niks krijg, blijf ik net zolang tot de nieuwe voorraad komt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieder Bekijk bericht
Ook net nog even bij de store geweest, op een gegeven moment deelden ze weer kaartjes uit, voor zowel 16 als 32gb wit, helaas wilden de twee mensen voor me allebei een 32gb en dat waren de laatste twee voor de 32gb... hij zei dat er misschien morgen weer nieuwe komen, maar hij wist het niet zeker.
  #437  
Oud 28-09-12, 20:15
kipvingers kipvingers is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Overigens zie ik op marktplaats al een bloeiende handel. 1000 euro voor zwart 16gb vraagt er iemand
  #438  
Oud 28-09-12, 21:38
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Vanmorgen 2 uur gereden vanuit Groningen naar Amsterdam..Aangekomen, rij dicht..Gene kans meer..Wat? Gelijk weer richting noorden gereden naar Groningen..Er lag immers nog een iPhone voor mij gereserveerd bij Vodafone!! Nu ben ik zelf verkoper, maar heb moeten lullen als brugman en? Ik kon de 32 GB die op mijn naam klaar lag, gewoon meenemen!! Zonder abbo!!

Heel erg blij dat ik eentje heb..Ging in principe voor de 16 GB, maar denk dat ik hier geen spijt van ga krijgen...(was wel een leuk ritje Amsterdam, haha..Ach, ik heb de rij gezien, sfeer geproefd..)
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #439  
Oud 28-09-12, 21:51
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Gefeliciteerd, super hoor! Alleen jammer van de Bratwurst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Vanmorgen 2 uur gereden vanuit Groningen naar Amsterdam..Aangekomen, rij dicht..Gene kans meer..Wat? Gelijk weer richting noorden gereden naar Groningen..Er lag immers nog een iPhone voor mij gereserveerd bij Vodafone!! Nu ben ik zelf verkoper, maar heb moeten lullen als brugman en? Ik kon de 32 GB die op mijn naam klaar lag, gewoon meenemen!! Zonder abbo!!

Heel erg blij dat ik eentje heb..Ging in principe voor de 16 GB, maar denk dat ik hier geen spijt van ga krijgen...(was wel een leuk ritje Amsterdam, haha..Ach, ik heb de rij gezien, sfeer geproefd..)
  #440  
Oud 28-09-12, 22:05
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

@emper!! Haha..moet je dat nu weer oprakelen? Was er net over heen..Hmmm...bratwurst ...hmmmmm...
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.