iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat die reservering niet veel uithaalt, ik vermoed dat die voor de dagen na de lancering is. Net zoals nu in Duitsland het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik denk dat die reservering niet veel uithaalt, ik vermoed dat die voor de dagen na de lancering is. Net zoals nu in Duitsland het geval is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Gereserveerd!
bedankt voor het delen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 10:15 ---------- eerst maar eens afwachten hoe de voorraden zijn volgende week.. kan nooit kwaad te reserveren in ieder geval |
|
|||
|
|||
Ik denk ook niet dat deze reservering enige betekenis heeft. Ik ga dan ook gewoon morgenochtend naar de Apple Store, ook al zou ik vanavond een mail krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik reken nergens op. Ik verwacht geen mail van Apple te krijgen over de reservering dus ik ga morgen richting de Apple store.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en de laatste trein komt om half 1 's nachts aan in Amsterdam, dus ik denk dat ik er dan rond 1 uur ben. Ik wacht nog wel even af of ik vanavond een mail over de reservering krijg, maar anders ga ik met de laatste trein richting Amsterdam.
Hoe laat ga jij? Nee, ik heb geen Twitter helaas |
|
|||
|
|||
Apple Store Amsterdam gebeld, ze waren verbaast over deze link en gingen het uitzoeken. Ze bellen mij nog terug.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha, ja ik denk het ook wel... |
|
|||
|
|||
Reservering geplaatst, dank voor de link Ben er nog niet over uit of ik recht uit mn werk ga en rond half 1 bij de Store ben, of eerst nog ff langs huis ga en er rond kwart over twee ben... Tot vannacht ergens iig ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook maar gereserveerd.
Ik acht de kans klein, maar als ik om 9 uur bericht krijg dan kan ik nog besluiten om niet te gaan vanavond. Maar daar ga ik maar niet van uit |
|
|||
|
|||
Sta er om 19:00, @joost_akker op Twitter, #iPhone5NL!
|
|
|||
|
|||
Stel ik sta er morgen om 8 uur, wat denken jullie, te laat?
|
|
|||
|
|||
Als jullie jullie iCloud Mail sturen, kunnen we ook met z'n allen Shared Fotostream uit gaan proberen? Ik nodig jullie uit?
|
|
|||
|
|||
Ik heb me.com kan dat ook?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat vroeg in de rij staan nergens voor nodig is, ik heb regelmatig gelezen dat er in A'dam MEER dan GENOEG voorraad is. Het feit dat er online gereserveerd kan worden betekent al in principe dat ze meer telefoon hebben dan de rij lang is. Dit mechanisme zorgt er dan voor de verkoop op dag 1 te maximaliseren.
Ik ga niet in de rij staan, om een uur of 12 check ik de status. En dan kijk ik wel of ik even naar Adam rijd. anders gewoon online. Apple heeft er baat bij zoveel mogelijk te units te verkopen, want na de eerste release is de hype er wel vanaf. 'Create a demand, then flood the market' is de verkoop strategy vrij vertaalt: vaag blijven, moelijk doen, stoken en dan BAM!, duizenden exemplaren tegen je voorhoofd aan plakken. lekker weertje ook om aan te sluiten: http://www.buienradar.nl/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet zorgen maken mensen... we gaan gewoon rustig gaan, de aanbod is hoger dan de vraag
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|