iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe en waar is die webcame? Heb je een link? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Ook ik ben van de partij! Ik vertrek morgen vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe en waar is die webcame? Heb je een link?
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De app heet "LiveCams Pro". Maar, ik heb even gekeken. Geen leidseplein te bekennen. Maar er staan een paar cams uit in Amsterdam, dus wellicht is het 1 van die cams.
|
|||
|
|||
O dat is jammer, maar in elk geval bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er vrijdag ook bij. Laten een unieke hashtag verzinnen om elkaar makkelijk up-to-date te houden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
#Leidseplein zou ik zeggen
Beetje vergelijkbaar met #oberhausen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone5Amsterdam
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij morgen! Nog nooit eerder gedaan dus ben benieuwd! Ben er wel al bij sinds de iphone 2g (uit de US meegesmokkeld). Dus ik vind dat ik dit een keer moet hebben meegemaakt.
|
|
|||
|
|||
Gelukkig heb ik nog wat kunnen regelen, dus ik ben er ook bij!
Welke # voor Twitter gaat het worden? |
|
||||
|
||||
Zal het druk zijn vrijdag? Ik twijfel om te gaan, geen zin om uren in de rij te staan...
Als ik zo kijk wat er te koop staat vind ik het erg rustig |
|
|||
|
|||
#Leidseplein lijkt mij duidelijk. Enige Apple store daar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag om 8:00 uur een iphone besteld via de website van tmobile, en een via de website van HI.nl en om 10:00 uur gereserveerd bij de tmobile winkel in de stad.
Vandaag bericht gekregen dat zowel HI als tmobile de iphone vrijdag komen bezorgen, en er ligt er 1tje voor me klaar vrijdag in te tmobile shop. 3x raak dus. waarom zou je daar dan een nacht voor in de kou gaan liggen ? |
|
|||
|
|||
Misschien omdat ik hem zonder abo wil?
|
|
|||
|
|||
#Leidseplein maar doen?
|
|
|||
|
|||
#Leidseplein it is! Mochten jullie een debiel met een brandertje en knakworstjes zien, zwaai even!
|
|
|||
|
|||
#Leidseplein done.
|
|
|||
|
|||
Wordt al wel veel gepost op #leidseplein, is al een bestaande.
Geen probleem? |
|
|||
|
|||
ik vind #iPhone5Amsterdam beter aangezien die wat specifieker is, en #leidseplein word best weel gebruikt.
Of #ASAmsterdam? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|